معاون وزیر کشور: شهرداری‌ها خود را بە کمک‌های دولتی وابستە نکنند

شناسهٔ خبر: 0050A322 -
معاون وزیر و رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور بە شهرداران استان کردستان تاکید کرد کە خود را بە کمک‌های دولتی وابستە نکنند.

به گزارش هاناخبر ،

دکتر جمالی نژاد در جریان سفر وزیر کشور بە استان کردستان و در نشست مشترکی با شهرداران استان گفت: لازم است شهرداری‌ها بە سمت و سوی ایجاد درآمد پایدار حرکت کنند و خود را بە حمایت های دولت وابستە نکنند.

وی بر سرمایە گذاری شهرداری ها و جذب سرمایە گذار برای مشارکت در طرح ها تاکید کرد و گفت: شفافیت در عملکرد شهرداریها زمینه ساز جلب مشارکت مردم و بالا رفتن اعتماد مردم به شهرداریها و در نهایت بالا رفتن سرمایه اجتماعی در شهرها است.

در ادامه این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان ضمن ارائه گزارش عملکرد حوزه عمرانی استان به بیان مسائل و مشکلات شهرداریها و دهیاریهای استان پرداخت و ضمن تقدیر از زحمات شهرداران و دهیاران با وجود کمبود بودجه و اعتبارات بر لزوم عزم راسخ شهرداران و دهیاران جهت جلب مشارکت های مردمی و ارائه خدمات مناسب به مردم استان تأکید کرد.

همچنین در این نشست مشترک چند تن از شهرداران استان به بیان مسائل و مشکلات و چالش های پیش روی شهرداریها پرداخته و بر لزوم اصلاح قانون شهرداریها و تدیون آیین نامه ها و دستورالعمل های مناسب جهت ایجاد انظباط مالی در شهرداریها تأکید داشتند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 5 =