حدود سه هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف و توقیف شد

شناسهٔ خبر: 006D6743 -
فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ماموران انتظامی در این شهرستان موفق به کشف۲ هزار و ۸۰۰لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل شدند.

به گزارش هاناخبر ، سرهنگ «ایمان مرادی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین با گشت های هدفمند موفق به شناسایی ۲ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق در این شهرستان و حوالی پایانه مرزی خسروی شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی مجموعا ۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین کشف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ارزش ریالی این میزان سوخت توقیف شده ۳۸۱ میلیون ریال است که در همین رابطه پرونده هایی تشکیل و برای بررسی و صدور احکام لازم به مراجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه برخورد قاطع و جدی در انتظار قاچاقچیان سوخت است افزود: فضا را برای کسانی که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند، ناامن خواهیم کرد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 9 =