اخبار کوتاه از پلدشت در شمال استان آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 0090BF14 -
توزیع یک هزار بسته معیشتی، بهره برداری از آبرسانی به روستای " قره خوجالو"، گشایش نمایشگاه عکس و رونمایی از سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین اخبار ۲۴ساعت گذشته شهرستان پلدشت در شمال آذربایجان غربی است.

به گزارش هاناخبر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت روز سه شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان در حال توزیع است.

 سرهنگ پاسدار منصور یوسفی افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان و با برنامه‌ریزی کامل شناسایی و سازماندهی شده‌اند تا این کمک‌ها به دست آنها رسانده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اظهار داشت: همزمان با دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی یک هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد ریال درحال توزیع است.

آب رسانی به روستای قره خوجالو پلدشت

وی همچنین گفت: همزمان با دهه بصیرت بیش از ۲۲۰ خانوار از روستاهای محروم پلدشت از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی ادامه داد: همزمان با دهه بصیرت طرح آب رسانی و ساماندهی انشعاب های غیرمجاز به بهره برداری رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت اظهار داشت: با بهره برداری از طرح آب رسانی ۷۰ خانوار و با اجرای طرح ساماندهی انشعاب های غیرمجاز بیش از ۱۵۰ خانوار روستای قره خوجالو و روستاهای همجوار از نعمت آب شرب سالم برخوردار شدند.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، آب و فاضلاب شهرستان و مردم روستا به بهره برداری رسید.

همچنین سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت بازسازی و با حضور مسوولان پلدشت رونمایی شد.

 نمایشگاه عکس سردار سلیمانی و لاله های روشن  نیز بمناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها و دهه بصیرت به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در محل مدرسه شبانه روزی علامه طباطبایی شهر پلدشت نیز گشایش یافت.

شهرستان پلدشت یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان غربی است. مرکز این شهرستان، شهر پلدشت می‌باشد. این شهرستان در مرز نخجوان قرار دارد. بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت این شهرستان برابر با ۴۲هزار و ۱۷۰نفر بوده‌ است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =