مرز رازی تنها برای انتقال اتباع دو کشور باز می شود

شناسهٔ خبر: 0114FD4E -
فرماندار خوی گفت: مرز رازی تنها برای انتقال کامل اتباع دو کشور ایران و ترکیه باز خواهد شد و تیم های بهداشتی در مرز با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا مستقر هستند.

به گزارش هاناخبر ،

محمد عبادی صبح سه شنبه در بازدید از مرز رازی خوی اظهارکرد: برای مقابله با کرونا گروه‌های بهداشتی با استقرار در پایانه رازی- کاپی کوی اقدامات بهداشتی را در این مبدا ورودی به کشور اجرا می‌کنند.

او ادامه داد: در این راستا چهار تیم بهداشتی به صورت شبانه روزی با استقرار در پایانه رازی با اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه ضمن کنترل ورود و خروج مسافران ایرانی و ترکیه ایی اطلاع رسانی لازم در مورد ویروس کرونا را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

فرماندار خوی تاکید کرد: مسافران در بدو ورود از این مرز مورد تب سنجی قرار گرفته و لوازم بهداشتی لازم از جمله ماسک، دستکش دریافت می‌کنند و پس از انتقال کامل اتباع دو کشور مرز بسته خواهد شد.

گفتنی است؛ پیشتر نیز رییس خانه اقتصاد ایران و ترکیه اعلام کرده بود؛ با شیوع بیماری کرونا ترکیه سه مرز سرو، بازرگان و رازی را به روی ایران بسته است. این در حالی است که با شیوع بیماری کرونا فعالیت بالغ بر ۵۰۰ تریلی پشت مرزها متوقف شده‌اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 7 =