پرداخت شهریه ثابت مصوب مدارس غیر انتفاعی الزامی است

شناسهٔ خبر: 012B677D -
مدیر‌کل آموزش و ‌پرورش آذربایجان‌غربی درباره شهریه مدارس غیر انتفاعی گفت: پرداخت شهریه ثابت مصوب برای اولیا الزامی است .

به گزارش هاناخبر ،

ابراهیم محمدی در یک گفت و گوی خبری بیان کرد: با توجه به نهایی بودن امتحانات پایه دوازهم و تاثیر آن در کنکور بالاجبار امتحانات حضوری بوده و سعی بررعایت حداکثری فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی درحوزه ها می باشد.

او با اشاره به نحوه کارکرد سامانه ارتباط با مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز بیان کرد: درصورت رجوع اولیا به مدارس پوستری در تمامی مدارس استان نصب شده و در آن نحوه ارتباط با مدیر کل وثبت مطالب ونحوه دریافت کد رهگیری درج شده است و مطالب این سامانه توسط همکاران مستقیما مطالعه و به معاونان ارجاع می شود تا نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

مدیر‌کل آموزش و ‌پرورش آذربایجان‌غربی گفت: در صورت نیاز به حضور هم می توانند به بخشهای بازرسی و ارزیابی عملکرد مستقر در شهرستانها مراجعه کنند تا اگر شکایتی انتقادی داشتند طرح موضوع کنند تا نسبت به موضوع رسیدگی شود.

محمدی با قدردانی از فعالیتهای کادر درمان استان و با اشاره به نحوه آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برای آغاز سال تحصیلی سناریوهای فراوانی تعریف شده که شبکه شاد یکی از این طرح هاست.

او با بیان اینکه این شبکه در حال کامل شدن است، اضافه کرد: امید است که این ویروس منحوس به زودی ریشه کن شود اما در صورتیکه در یک مهر وضعیت سفید نشود با پیش بینی های انجام شده مقرر شده تا با فراهم کردن و تقویت بستر اینترنت و نیزایجاد امکانات و تجهیزات در مدارس روش آموزش را متناسب با شرایط ارائه نماییم.

مدیر‌کل آموزش و ‌پرورش آذربایجان‌غربی افزود: این سه ماه آموزش غیر حضوری یک آزمایش بود و تمام فرصتها و کمبودها احصا شد و رفع انها تا حد امکان انجام شده و تداوم دارد.

محمدی بیان کرد: در صورتیکه خدمات ویژه ای نیز برای دانش اموزان از قبیل سرویس، تغذیه، نوشت افزار و سایر کلاسها و برنامه های فوق العاده نیز تعریف شده باشد به میزان خدمات ارائه شده تا پایان بهمن ماه اولیا موظف به پرداخت هزینه ها و شهریه هستند و غیراز این خلاف می باشد ولازم است تا حق و حقوق معلمان این مدارس نیز به آنان پرداخت شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 3 =