به گزارش هاناخبر ، فرماندار سلماس در جلسه پیشگیری از سرقت در این شهرستان گفت: ۶۰ درصد از سیمهای مسی شبکه برق این شهرستان به کابل خود نگهدار تبدیل شده است و طبق برنامه ریزی تا پایان امسال و یا نیمه اول سال آینده کل شبکه اصلاح خواهد شد.
علایی گفت : اجرای این طرح موجب کاهش سرقت سیم و کابل در شهرستان شده است.
فرماندار سلماس همچنین از کاهش ۲۳ درصدی سرقت در این شهرستان خبرداد و گفت: این رقم در حالی است که میزان کاهش سرقت در سطح استان ۱۶ درصد و در کشور ۱۸ درصد است.
او همچنین گفت: میزان کشفیات در این شهرستان ۷۴ درصد بود که نرم استانی در این خصوص نیز ۵۵ درصد است.
ارسال نظر