تبدیل ۶۰ درصد از سیم‌های برق سلماس به کابل خودنگهدار

شناسهٔ خبر: 017FDFE2 -
۶٠ درصد از سیم‌های مسی شبکه برق سلماس به کابل خود نگه دار تبدیل شده‌اند.

به گزارش هاناخبر ، فرماندار سلماس در جلسه پیشگیری از سرقت در این شهرستان گفت: ۶۰ درصد از سیم‌های مسی شبکه برق این شهرستان به کابل خود نگهدار تبدیل شده است و طبق برنامه ریزی تا پایان امسال و یا نیمه اول سال آینده کل شبکه اصلاح خواهد شد.

علایی گفت : اجرای این طرح موجب کاهش سرقت سیم و کابل در شهرستان شده است.

فرماندار سلماس همچنین از کاهش ۲۳ درصدی سرقت در این شهرستان خبرداد و گفت: این رقم در حالی است که میزان کاهش سرقت در سطح استان ۱۶ درصد و در کشور ۱۸ درصد است.

او همچنین گفت: میزان کشفیات در این شهرستان ۷۴ درصد بود که نرم استانی در این خصوص نیز ۵۵ درصد است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =