رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی مهران

شناسهٔ خبر: 020EC9F2 -
طاهری از رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی منطقه محسن آب شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

طاهری، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهران ،باتاکید بر مهم بودن اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از تخریب و تصرف عدوانی گفت:در اقدامی که با هماهنگی دادستان محترم شهرستان و اخذ دستورات قضایی و با حضور نمایندگان حقوقی، یگان حفاظت، جهاد کشاورزی، امور اراضی، منابع آب و مراجع انتظامی صورت گرفت، از بذر پاشی محدوده ۱۰ هکتاری اراضی ملی پلاک ۲۷ محسن آب توسط متخلفین جلوگیری شد.

او افزود : همچنین در این اقدام، انشعاب غیر قانونی (احداث خط لوله غیر مجاز انتقال آب از چاه‌های کشاورزی هم جوار) که جهت آبیاری این اراضی احداث گردیده بود نیز قلع و قمع گردید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =