سنندج از لحاظ ابتلا به کرونا در وضعیت سفید قرار گرفت

شناسهٔ خبر: 0246D865 -
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس آمار نرم‌افزارماسک وضعیت بیماری کرونا در سنندج، بانه و دیواندره سفید اعلام شده است.

به گزارش هاناخبر ،آرزو فلاحی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا اظهار کرد: بر اساس آمار نرم‌افزار ماسک وضعیت شیوع کرونا در سنندج، بانه و دیواندره سفید و دیگر نقاط استان زرد اعلام شده است.

 وی با اظهار خرسندی از وضعیت موجود به شهروندان هشدار داد: خوشبختانه در حال حاضر از لحاظ وضعیت بیماری کرونا برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت مناسبی قرار داد اما در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری با موج جدیدی از بیماری مواجه خواهیم شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، بازگشایی مدارس در همه شهرها و بدون توجه به رنگ بندی از نظر شدت بیماری بر مبنای رعایت پروتکل سخت گیرانه و با اولویت برگزاری کلاس به‌ صورت حضوری انجام خواهد شد.

 فلاحی خاطرنشان کرد: حضور با حداقل تعداد دانش آموز بر اساس استانداردهای پروتکل در هر کلاس، امکان استفاده دانش آموزان از فضای مجازی سامانه " شاد"،  سیمای استانی  و نیز عدم اجبار دانش‌آموزان جهت حضور در کلاس از مهمترین مفاد پروتکل مربوطه است.

 وی با بیان اینکه کلاس‌های حضوری دانش آموزان دو تا سه روز در هفته بسته به جمعیت کلاس و مدرسه برگزار خواهد شد، یادآور شد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مدیران کل آموزش پرورش استان‌ها برای توجیه ستاد استانی، آموزش های لازم را دیده اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =