تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) وظیفه دولتمردان است

شناسهٔ خبر: 029892B4 -
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مسئولان و دولتمردان باید در تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش هاناخبر، بختیار خلیقی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته فرهنگی ستاد برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که به صورت ویدیو کنفرانس با شهرستان های استان برگزار شد با اشاره به دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: وظیفه ما در تبیین شخصیت و اندیشه‌های حضرت امام (ره) بسیار سنگین است و اگر تبیین درست و به موقع صورت نگیرد دشمن روایت خودش را به جامعه تزریق می کند.
وی بیان کرد: در این ایام کمیته اصناف به ریاست صمت و اتاق اصناف برای برگزاری هرچه بهتر این مناسبت، همکاری‌های لازم را به بهترین شکل ممکن با دیگر دستگاه‌های اجرایی در استان دارد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این مطلب که شرح وظایف کمیته اصناف کامل و مشخص است، یادآور شد: اعضای کمیته شامل اتحادیه ها، اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف استان و شهرستان ها است.
خلیقی در ادامه ابراز داشت: وظایف تعیین شده کمیته اصناف شامل اطلاع‌رسانی در سطح بازار، ایجاد ایستگاه صلواتی در تمام شهرستان ها، سیاه پوش کردن سر درب مغازه ها، بازار و تعطیلی بازار در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه است.
وی اظهار کرد: ۱۳ کمیته برای برگزاری سالروز ارتحال امام نهادینه‌ شده و اداره کل صمت کردستان علاوه بر کمیته اصناف، کمیته پشتیبانی و سوخت را نیز برعهده دارد و انتظار می رود با برنامه ریزی‌های مناسب و همکاری های لازم، این وظایف به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =