سرپرست معاونت‎‌های اقتصادی و عمرانی استانداری ایلام منصوب شدند

شناسهٔ خبر: 02A64312 -
استاندار ایلام در احکامی جداگانه دکتر « شهریار عباسی» و «سعید هژبری» را به ترتیب به عنوان سرپرست معاونت‌های اقتصادی و عمرانی استانداری منصوب کرد.

به گزارش هاناخبر ، «عباسی» متولد شهریور ماه ۱۳۴۷ که کارشناسی خود را سال ۷۲ در رشته "شیمی کاربردی" از دانشگاه مازندران و کارشناسی ارشد (۱۳۷۴) و دکترا (۱۳۸۰) را در رشته "شیمی تجزیه" از دانشگاه صنعتی اصفهان اخذ کرد.

وی، استاد تمام پایه ۳۶؛ از سال ۸۰ عضو هیأت علمی دانشگاه ایلام و دارای ۸۷ مقاله(ISI) در مجلات علمی بین‌المللی است که از سال ۶۵ تا ۷۵ دبیر آموزش و پرورش بود؛ از سال ۷۵ تا سال ۸۰ در دانشگاه صنعتی اصفهان و از سال ۷۸ تاکنون دروس رشته شیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در دانشگاه ایلام ارائه و تدریس می‌کند.

یک دوره ۴ و نیم ساله ریاست دانشگاه آزاد استان ایلام؛ معاون آموزشی دانشکده علوم انسانی و پایه دانشگاه ایلام در سال ۸۰ به مدت یک سال؛ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ایلام از سال ۸۱ تا ۸۴؛ ریاست دانشکده علوم پایه از سال ۸۵ تا ۸۸ و مدیر گروه شیمی تجزیه واحد علوم و تحقیقات از سال ۸۹ تا ۹۲ از مهمترین تجربیات اجرایی "شهریار عباسی" است.

"سعید هژبری"، سرپرست جدید معاونت عمرانی نیز  سال ۱۳۴۹ در شهر ایلام متولد و در کنکور سال ۶۹ موفق به کسب رتبه اول رشته مکانیک شد.

مدرس آموزشکده فنی مهندسی ایلام از سال ۷۶ تا ۸۸؛ مسئول دفتر فنی اداره کل نوسازی مدارس ایلام در سال ۹۰؛ معاونت اداری و مالی اداره کل نوسازی مدارس ایلام در سال ۹۱؛ مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام از سال ۹۱ تا بهمن ۹۶ و مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان از سال ۹۷ تاکنون؛  کارمند نمونه سال ۸۲ از جمله سوابق هژبری است.

سرپرست این معاونت‌ها امروز در جلسه شورای اداری استان معارفه خواهند شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =