پلمب واحدهای اقامتی غیر مجاز در مهاباد ادامه دارد

شناسهٔ خبر: 02D2F07E -
رئیس ‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد از پلمب یک واحد سوئیت غیرمجاز دیگر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،غلامرضا عبده، اظهار کرد: پیرو گزارش های واصله مبنی بر فعالیت یک واحد سوئیت غیر مجاز در یکی از محله های مهاباد اقدامات برای تشخیص صحت و سقم موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت گزارش واصله و هماهنگی با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اخذ حکم پلمب از دادستان مهاباد و به همراهی ماموران اداره اماکن و در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان یک واحد سوئیت غیر مجاز پلمب شد.

رئیس ‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد با بیان اینکه امسال  پنج باب خانه‌مسافر غیرمجاز در راستای اجرای تصمیم ستاد مقابله این شهرستان، پلمب شده است، ادامه داد: رصد و جلوگیری از فعالیت مراکز اقامتی غیر مجاز در شهرستان همچنان در دستور کار قرار دارد.

عبده تاکید کرد: با توجه به انتشار سریع و گسترش ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع آن در سطح منطقه طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله غیرمجاز با جدیت در دستور کار قرار دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

او در پایان از مسافران و گردشگران این شهرستان خواست در صورت تمایل به اقامت در این شهرستان در هتل‌ها و مهمانپذیرهای دارای مجوز اسکان پیدا کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =