اختصاصی هاناخبر؛

فرماندار سردشت برکنار شد/ باباخان اسکندری به سردشت می رود/ خشایار صنعتی سرپرست فرمانداری بوکان می شود

لقمان خسروپور فرماندار سردشت برکنار و فرماندار فعلی بوکان جایگزین وی شده و معاون سیاسی فرماندار مهاباد به عنوان سرپرست فرمانداری به بوکان می آید.

به گزارش هاناخبر ، لقمان خسروپور که روز روز یکشنبه 7 آذر ماه 1400 به عنوان فرماندار سردشت منصوب شد به دلایل نامعلومی از سمت خود برکنار شد و به استانداری آذربایجان غربی باز می گردد.

خسروپور که از مدیران خوشنام، قاطع، عملگرا و  خودساخته بوکان است و در حوزه های مختلف سابقه اجرایی دارد، مدتی بود که گرفتار بیماری بود اما این مورد شاید از دلایل برکناری وی نبوده است.

در عین حال بابان خان اسکندری فرماندار کنونی بوکان که با سابقه مدیریتی رئیس بازرسی آموزش و پرورش شهرستان اشنویه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد و سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان مهاباد، که در روز چهارشنبه 8 دی ماه با حکم استاندار آذربایجان غربی به عنوان سرپرست و سپس فرماندار بوکان تعیین و معرفی شده بود، از روزهای آینده جایگزین لقمان خسروپور فرماندار برکنار شده سردشت می گردد.

خشایار صنعتی به عنوان یک نیروی جوان و توانمند در حوزه روزنامه نگاری و به ویژه یادداشت نویسی که اصالتی بانه ای دارد و دارای سابقه معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد در دوران فرمانداری های شجاعی، خدرلو، قادری و حاج حسن عباسی فرماندار کنونی مهاباد بوده و جالب است که بدانید در طی روزهای گذشته به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مهاباد منصوب شده و عصر همین امروز مراسم معارفه وی در این شهر برگزار شده بود به یکباره و در تصمیمی ناگهانی به عنوان فرماندار بوکان تعیین می شود.

در طول دوران مدیریتی محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار آذربایجان غربی همواره شاهد چنین تصمیم گیری ها و انتصابات آنی و البته در بسیاری مواقع تاثیرگذار بوده ایم.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 1 =