همزمان با بارش برف پاییزی انجام شد؛

امدادرسانی نجات‌گران هلال‌احمر آذربایجان شرقی به ۱۵ حادثه جاده‌ای

شناسهٔ خبر: 033CD520 -
نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی هم‌زمان با نخستین بارش برف پاییزی با انجام ۱۵ عملیات امدادی به کمک مصدومان حوادث شتافتند.

به گزارش هاناخبر ،

به دنبال بارش برف و باران در بخش هایی از استان آذربایجان شرقی از صبح روز سه شنبه ۱۵ آبانماه و لغزنده شدن محورهای مواصلاتی، نجاتگران جمعیت هلال احمر با انجام ۱۵ فقره عملیات امدادی به کمک هموطنان آسیب دیده از حوادث شتافتتد.

برابر گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتهای امدادی معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در این عملیاتها نجاتگران مستقر در پایگاههای امداد جاده ای بمحض اطلاع از وقوع حوادث در کمترین زمان ممکن در محل های وقوع حوادث حاضر شده و ضمن انجام امداد و کمکهای اولیه  لازم به ۲۴ تن از مصدومان حوادث ، ۶ تن از مجروحان حوادث جاده ای را به مراکز درمانی انتقال دادند.

این گزارش می افزاید: رها سازی مصدومان گیر کرده در لای آهن پاره های خودروها و همچنین رها سازی  ۴ تن از فوتی های حوادث محور میانه _زنجان و تبریز_ارومیه و تحویل به مبادی زیربط از دیگر اقدامات نجاتگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی بوده است.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =