کشف900 میلیارد تومان کالای احتکاری در آذربایجان شرقی

شناسهٔ خبر: 044FA6F1 -
فرمانده انتظامی استان از تشکیل 29 فقره پرونده به ارزش 900 میلیارد تومان کالای احتکاری در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، سردار "محسن حسن خانی " در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه پلیس از مردم و برای مردم است ،گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات مضاعف به مردم و شهروندان عزیز است.

این مقام ارشد انتظامی استان از تشکیل 29 فقره پرونده در خصوص کالای احتکاری به ارزش 900 میلیارد تومان خبر داد و افزود: این کالاها شامل برنج ، ارزاق عمومی ، لاستیک ،لوازم خانگی و مصالح ساختمانی بود که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار حسن خانی با بیان افزایش تماس های تلفنی 110 در این مدت،گفت: در 6 ماهه اول سال جاری بیش از 800 هزار تماس تلفنی با این مرکز برقرار شده و این نشان از اعتماد و همراهی مردم با پلیس و نقش آنها در افزایش احساس امنیت در جامعه دارد. 

عالی ترین مقام انتظامی استان با اعلام اینکه درسال جاری یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، افزود: در این مدت 12 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و 2 هزار و 700 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد افیونی دستگیر و همچنین 10 هزار و 600 معتاد جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سردار حسن خانی خاطر نشان کرد: در این مدت بیش از 700 طرح پاک سازی مناطق آلوده در سطح استان اجرا و شهر تبریز تبدیل به شهر بدون معتاد متجاهر شده و با هماهنگی سازمان های حمایتی در  تبریز  معتادان جمع آوری آوری و شغل و فعالیت اقتصادی برای آن ها ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: همزمان با هفته ناجا بیش از 300 عنوان برنامه با هدف فرهنگ سازی و افزایش اعتماد مردمی در خصوص فعالیت های نیروی انتظامی در بحث تامین نظم و امنیت در جامعه و افزایش احساس امنیت و آرامش در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ناجا یک نیروی مردمی است،افزود:تحقق شعار امسال هفته ناجا"پلیس مقتدر-امین مردم" از مهمترین اهداف و رویکردهای برنامه های اجرایی در طول این هفته بوده تا اقتدار پلیس در برخورد با قانون شکنان و چهره پلیس امین برای مردم بیشتر نشان داده شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =