گشت مشترک بازرسان شهر‌های همجوار در شهرستان مهاباد

شناسهٔ خبر: 04AF1F5F -
رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت: به منظور ساماندهی و نظارت هر چه بیشتر بر بازار این‌بار بازرسان خارج از شهرستان (سطح استان) در مهاباد حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش هاناخبر ،

لاجانی رئیس اتاق اصناف شهرستان مهاباد  گفت: در این طرح بازرسانی از مرکز استان و شهر‌های همجوار در سطح بازار شهرستان مهاباد حضور می‌یابند و با بازرسی از واحد‌های صنفی سطح شهر در صورت مشاهده تخلف صنفی با تهیه گزارش، واحد‌های متخلف را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.

او افزود: در قالب این گشت مشترک، از تمام واحد‌های صنفی و نانوایی‌ها بازرسی صورت می‌گیرد و تاکنون در شهر‌های شمالی و جنوبی استان از جمله سردشت، پیرانشهر و اشنویه اجرا شده و در روز‌های آینده در مهاباد هم اجرا می‌شود.

لاجانی اضافه کرد: در این گشت‌ها در شهرستان سردشت ۲۴۶ فقره بازرسی و تعداد ۱۲۵ پرونده به ارزش ریالی ۱۵۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال و در شهرستان اشنویه ۲۴۰ فقره بازرسی، تعداد ۱۲۲ پرونده به ارزش ۱۱۵/۴۷/۶۵۰ریالی تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف مهاباد در خصوص تهیه مکان‌های استقرار بازرسان گفت: طبق دستور و مکاتبه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با فرمانداری‌ها مبنی بر تعبیه جایگاه‌هایی در مناطق پر رفت و آمد و نقاط حساس بازار برای استقرار بازرسان در صورت تامین جایگاه از طرف شهرداری اتاق اصناف ۴ نقطه بازار برای استقرار بازرس درنظر گرفته شده است.

او دسترسی سریع و آسان مصرف کنندگان برای طرح شکایت و بررسی سریع شکایات را از اهداف اجرای این طرح اعلام و اضافه کرد: حضور بازرس در مناطق مرکزی بازار برای رفاه حال شهروندان و آسودگی خاطر مصرف کنندگان است و بازرسان اتاق اصناف آماده پاسخگویی به شهروندان خواهند بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 4 =