معاون استاندار آذربایجان شرقی: ملی‌شدن حقوق کارکنان با جدیت در حال پیگیری است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به عدالت در پرداخت گفت: ملی‌شدن حقوق کارکنان با جدیت در حال پیگیری است و در این راستا دیدار مستقیم با وزیر کشور و همچنین درخواست حمایت از رئیس کمیسیون تلفیق راهگشاست. هرچند این امر اندکی زمانبر خواهد بود اما نسبت به تحقق آن امیدواریم.

به گزارش هاناخبر ، تقی کرمی ۲۹ اردیبهشت در جلسه بررسی مسائل فرمانداری شهرستان تبریز که با حضور فرماندار و بخشداران این شهرستان در فرمانداری تبریز برگزار شد، با اشاره به امر عدالت در امور استخدامی اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم از سازمان امور اداری و استخدامی در ارتباط با تبدیل وضعیت همکاران استانداری است که با جدیت پیگیری می شود و تنها راه تبدیل وضعیت نیروها در مجموعه برگزاری آزمون استخدامی است.

وی در ادامه افزود: ناگفته نماند که آنچه در ارتباط با اشتغال کارکنان از اهمیت به سزایی برخوردار است ثبات و امنیت شغلی است و یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت عالی استان بر این امر متمرکز است که تفاوتی در دریافتی‌های کارکنان علی رغم وجود تنوع قراردادها وجود نداشته باشد. 

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: با توجه به شرایط جنگ تحمیلی، تخصیص بودجه نسبت به سال‌های گذشته روند کاهشی داشته و از طرف دیگر ایجاد شرایط تورمی بر تأمین و پرداخت حقوق کارکنان تأثیر منفی نداشته و تلاش حداکثری بر این بوده است تا مشکلی در این حوزه احساس نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: انتقال نیروها از شهرستان به مرکز استان و بالعکس در گام نخست باید با اتکا به تخصص افراد باشد و توزیع عادلانه نیروی متخصص به عنوان یکی از وظایف مدیریتی باید سرلوحه سازمان باشد.

وی در خصوص آموزش نیروها نیز یادآوری کرد: آموزش در هر سطح و هر حوزه‌ای باید با اعلام نیازسنجی صورت پذیرد و بی‌برنامگی در این بخش به هیچ وجه قابل قبول نیست.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =