انجام بیش از ۵۰۰ عملیات موفق در سازمان آتش نشانی شهرداری خوی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی: همکاران ما در مجموعه آتش نشانی خوی در یکسال گذشته تعداد ۵۱۰ عملیات موفق انجام دادند .

به گزارش هاناخبر ، سجاد حسینلو در مراسم گرامیداشت هفته آتش نشانی هم در این مراسم بیان کرد : همکاران ما در مجموعه آتش نشانی خوی در یکسال گذشته تعداد ۵۱۰ عملیات موفق انجام دادند و این درحالی است که نسبت به سال های گذشته آمار حوادث کاهشی می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: با حمایت های شبانه روزی شهردار خوی ، برای اولین بار در تاریخ این سازمان، تیم امداد و نجات در ارتفاع و فضاهای معلق ، تیم هزمت یا همان تیم مقابله و مبارزه با حوادث شیمیایی ، میکروبی،هسته ای که هم پا با استان های بزرگ کشور می باشد ایجاد گردیده است .

رئیس آتش‌نشانی خوی افزود : همچنین تیم های غواصی ، امداد و نجات در غار ، عملیات ورزشی و امداد کوهستان در مدت زمان شهردار خوی برای اولین بار ایجاد شده است.

سجاد حسینلو همچنین بیان داشت : خوشبختانه از دوسال گذشته با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و با برگزاری آموزش های لازم در سطوح مختلف جامعه ، شاهد کاهش آمار حوادث هستیم که در نوع خود بسیار خبر مسرت بخشی برای ما است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 1 =