رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان:

تسریع در اجرای پروژەهای عمرانی از اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامەریزی است

شناسهٔ خبر: 06B33BC9 -
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: تسهیل و تسریع در فرآیند اجرای پروژه‌های عمرانی استان کردستان با رعایت کامل قوانین و ضوابط فنی و اجرایی، یکی از اولویت‌های اصلی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سالجاری است.

به گزارش هاناخبر ،اکبر محمدی امروز (۱٥مهر) در دیدار با اعضای هیئت مدیرە کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های پیمانکاری استان کردستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با رعایت کامل ضوابط و مقررات فنی و اجرایی یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در سال جاری است که دستگاه‌های اجرایی ذیربط هم مکلف به تلاش در راستای تحقق این مهم هستند.

وی با تاکید بر لزوم رفع چالش‌ها و مشکلات پیش روی پیمانکاران استان، افزود: همراهی سیستم بانکی استان کردستان در کنار پرهیز از بروکراسی‌های زائد اداری می‌تواند زمینه‌ساز توسعه فعالیت پیمانکاران و استفاده از این ظرفیت عظیم در تبدیل استان کردستان به یک کارگاه عظیم عمرانی باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان اجرای کامل قوانین و مقررات فنی و اجرایی توسط پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی را کمک به حفظ و حراست از بیت‌المال دانست و گفت: این سازمان با تمام توان در راستای کیفی‌بخشی و رعایت استانداردهای لازم در پروژه‌های تعریف شده استان همت گماشته و از اختیارات کامل نظارتی خود جهت رعایت ضوابط موجود در راستای حراست از حقوق مردم و جلوگیری از تضییع بیت‌المال اقدام خواهد کرد.

محمدی آموزش را یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار در هر کشور دانست و گفت: از آموزش پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی در تمامی حوزه‌ها و برای همه شرکت‌ها اعم از تازه تأسیس و یا شرکت‌های مراجعه کننده برای تمدید پروانه فعالیت حمایت کرده و تمامی تلاش خود را برای توسعه آموزش‌ها در سال‌جاری به کار خواهیم بست.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری بخش دولتی و خصوصی شاهد شکوفایی استان کردستان در تمامی حوزه‌ها بویژه فعالیت‌های عمرانی در سال‌ جاری باشیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =