اجرای ۱۷۵ پروژه در حوزه آموزشی استان ایلام

شناسهٔ خبر: 07139B57 -
استاندار ایلام گفت: طی سال های اخیر، ۱۷۵ پروژه در حوزه آموزشی استان ایلام اجرایی شده است.

به گزارش هاناخبر ،

محمد نوذری عصر شنبه در آئین بزرگداشت مقام معلم که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، با تبریک هفته معلم به معلمان، جامعه فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش اظهار کرد: نوسازی مدارس در حوزه سخت افزاری و آموزش و پرورش در حوزه نرم افزاری خدمات مؤثر و مفیدی را برای توسعه و تحکیم پایه‌های دانش و ارتقائ علمی کشور فراهم می‌آورند.

وی با بیان اینکه هر چه که در حوزه آموزش و پرورش هزینه شود یک نوع سرمایه گذاری برای نسل آینده و خیلی زود تبدیل به ثروت می‌شود، گفت: سرمایه گذاری آموزشی از یک‌سو قابلیت‌های نیروی انسانی را ارتقا می‌بخشد و از سوی دیگر، نیروی کار را برای استفاده بهتر از فناوری جدید تولید مهیا می‌سازد و به‌این‌ترتیب راه رشد و توسعه اقتصادی را برای کشورها هموار می‌کند.

استاندار ایلام بیان کرد: دروازه توسعه هر کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد و کشور و منطقه‌ای نیست که بدون توجه به مراکز آموزشی و نظام تعلیم و تربیت به یک رده از پیشرفت و تعالی برسد.

نوذری با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست، ابراز کرد: معلمان مدافعان بی سنگر در این شرایط کرونایی مظلومانه و بی ادعا این روزهای سخت را سپری کرده و برای تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نکرده و تدریس را در هر شرایطی برای اعتلای فردای ایران عزیز تعطیل نمی‌کنند و از همه ابزارها و امکانات در بستر سامانه شاد با تلاشی مضاعف درشهرها، روستاها و دل کوه‌ها برای ارتقا اموزش و نظام تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند.

استاندار ایلامبا اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۷۵ پروژه در حوزه آموزش و پرورش شامل فضاهای آموزشی و پژوهشی افتتاح شده و تا پایان دولت نیز ۱۹ پروژه دیگر به بهره برداری می رسند، ضمن آنکه پنج پروژه تعیین اعتبار شده نیز کلنگ زنی می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 2 =