بخش اول:مشروح گفتگوی ویژه مدیر آبفای روستایی شهرستان بوکان با خبرنگاران هاناخبر

عملکرد آبفای روستایی شهرستان بوکان تشریح شد

شناسهٔ خبر: 07B208CE -
مدیر آبفای روستایی شهرستان بوکان با حضور در دفتر مرکزی هاناخبر در گفتگویی ویژه با خبرنگاران هاناخبر به تشریح عملکرد حوزه مدیریتی خویش پرداخت.

دکتر سیروان پیری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: واقعیت آن است که مسائل تحریم و مسائل نابحقی از جمله تحریم که گریبانگیر کشور شده است همگی دست به دست هم داده اند که پروژه های عمرانی در چند سال اخیر با روند آهسته تری بتواند ادامه پیدا کنند.

مدیر آبفای روستایی شهرستان بوکان افزود: با توجه به بحران خاصی که از لحاظ تامین آب در سطح منطقه و همچنین بوکان با آن مواجه هستیم پروژه های اجرایی تا حد امکان نه تنها تعطیل نشده بلکه روند صعودی را طی می کنند.

وی گفت: در بوکان 3 پروژه مهم بصورت مجتمع در حال اجرا هستند ، پروژه مجتمع 28 روستایی در مراحل پایانی کار است که با رفع نواقصات باقی مانده بزودی بهره برداری از آن آغاز می شود.

پیری با اشاره به اینکه پروژه مجتمع رحیم خان و 5 روستایی بیان کرد: این پروژه ها با اضافه شدن روستای عبدالله آباد موجب بازنگری در نقشه شد و با توجه به سرانه حجم مخازنی که باید دیده می شد این پروژه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است و درصدد هستیم که این طرح بسیار مهم نیز در سالجاری به بهره برداری برسد.
مدیر آبفای روستایی شهرستان بوکان افزود: پروژه 12 روستایی مجتمع قشلاق از دیگر طرح های بسیار مهم آبفای روستایی بوکان است که با پیشرفت 99 درصدی همراه بوده و در هفته دولت شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی گفت: پروژه های تک روستایی و یک مجتمع قادرآباد، حمزه آباد و قره داغ در بازه ی زمانی 6 ماهه در حال انجام هستند که امیدواریم بتوانیم این طرح ها را نیز در اسرع وقت به نتیجه برسانیم.
پیری در ادامع گفت: در پروژه های تک روستایی یکشوه و قادرآباد که در حال انجام عملیات اجرایی هستند در کمترین بازه زمانی به بهره برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: برای 7 روستای دیگر نیز برنامه ریزی کرده ایم که در عرض 6 الی 9 ماه نسبت به تامین آب و رفع مشکلات ساکنان آن اقدام کنیم که بستگی به منابع مالی و تامین اعتبار را دارند که در صورت تخصیص اعتبارات پروژه ها در اسرع وقت به نتیجه خواهند رسید.

مدیر آبفای روستایی بوکان یادآور شد: در قسمت نوسازی کارهای اساسی در سطح روستاهای شهرستان انجام شده و مردم را بهترین قضاوت کننده در خصوص عملکردمان می دانیم. در حد توان و اعتباراتی که دولت تخصیص داده توانسته ایم قسمت عمده ای از تاسیسات آب روستاهای بوکان را بازسازی کنیم اما با این وجود هنوز راه درازی در پیش داریم، متاسفانه 54 درصد شبکه آبرسانی روستاهای بوکان کاملافرسوده است ونیاز به بازسازی کاملا اساسی دارد.

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =