ارسال پرونده اعضای شورای شهر کرمانشاه به هیئت حل اختلاف استان

شناسهٔ خبر: 080917A8 -
فرماندار کرمانشاه از ارسال پرونده غیبت‌ و ترک جلسات برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه به هیئت حل اختلافات شوراهای اسلامی استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،فضل الله رنجبر اظهار کرد: گزارش جامعی از طرف رئیس شورای شهر کرمانشاه در خصوص عملکرد برخی اعضای شورای شهر مبنی بر ترک جلسات یا غیبت‌ آنها برای فرمانداری واصل شده و جمع بندی لازم از سوی فرمانداری صورت گرفته است.

 رنجبر ادامه داد: گزارش غیبت‌ها و ترک جلسات اعضای شورای شهر را برای هیئت رسیدگی به حل اختلافات شوراهای اسلامی استان ارسال کردیم تا بررسی و اقدام قانونی لازم صورت گیرد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به عدم برگزاری جلسات شورای شهر کرمانشاه برای بررسی طرح ها و لوایح در چند وقت اخیر، گفت: در شرایط سخت اقتصادی کنونی که درگیر بیماری کرونا هم هستیم، هیچ گونه فرصت سوزی از سوی اعضای شورای شهر کرمانشاه قابل قبول نیست و همه باید لحظه لحظه برای ایجاد رضایتمندی مردم تلاش کنند.

رنجبر سپس اشاره ای هم به تعداد اعضای شورای شهر کرمانشاه در انتخابات آتی داشت و گفت: بر اساس قانون شوراها تعداد اعضای شورای شهر در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر 13 عضو اصلی و هشت عضو علی البدل خواهد بود، اما از آنجایی که معیار اجرای این قانون نتایج آخرین سرشماری است، لذا با استعلام از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص تعداد اعضای شورای شهر کرمانشاه در انتخابات پیش رو اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

 رنجبر اضافه کرد: اگر استعلام ها، جمعیت شهر کرمانشاه را بالای یک میلیون نفری اعلام کند، تعداد اعضای شورای شهر کرمانشاه در انتخابات سال 1400 در شهر کرمانشاه 13 نفر عضو اصلی و هشت نفر عضو علی البدل خواهد بود، در غیر اینصورت مثل گذشته در انتخابات شوراها یازده عضو اصلی و هفت عضو علی البدل برای کرمانشاه خواهیم داشت. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 7 =