کرمانشاه، میزبان مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان

شناسهٔ خبر: 08255281 -
مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ – قزاقستان در استان کرمانشاه در جریان است.

به گزارش هاناخبر ، دبیر هیات بوکس کرمانشاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان که با حضور ۲۰ بوکسور از استان های مختلف در کرمانشاه آغاز شده است تا روز ۲۰ مردادماه ادامه دارد.

خدر ولدی افزود: امیر اسماعیلی وندانی، سام استکی، محمدعرشیا امیدی‌فر، ابوالفضل شعبانی، سیدعلی اکبر میراحمدی، مهدی کاظمی، رضا فضلی، علی علی اکبری، پوریا اسماعیلی، حامد امیرزاده، پارسا خاصکی، ابوالفضل حسینعلی‌زاده، پارسا حسنی، سبحان پرتابیان و علی اصغر افشاری بوکسورهای دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان هستند.

وی با بیان اینکه از استان کرمانشاه نیز امیررضا ملک خطایی در این اردو حضور دارد یادآور شد: سرمربیگری تیم ملی جوانان را نیز رضا مهدی‌پور از استان کرمانشاه برعهده دارد.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه ادامه داد: تمرینات تیم ملی در خانه بوکس کرمانشاه برگزار می شود.

ولدی تاکید کرد: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا قرار بود از ۲۳ تیرماه تا هشتم مردادماه به میزبانی «آستانه» قزاقستان برگزار شود که به تعویق افتاد و تاریخ پیشنهادی بعدی برای برگزاری این رقابت‌ها، اواخر آبان‌ماه یا اوایل آذرماه است اما هنوز تصمیمی نهایی در این خصوص گرفته نشده است.

به گزارش هاناخبر، استان کرمانشاه جزو یکی از پنج استان برتر کشور در رشته بوکس به شمار می رود، در این استان هم اکنون بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در این رشته در حال فعالیت هستند.

  • نیاز : یاشاسین ابوالفضل حسینعلی‌زاده فرزند دلاوری از داش ماکو

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =