استاندار کردستان: اوقاف با دستگاه‌های بدهکار تعامل بیشتری داشته باشد

شناسهٔ خبر: 0880AFF2 -
استاندار کردستان خواستار تعامل بیشتر اوقاف و امور خیریه استان با دستگاه‌ها و سازمان‌های بدهکار شد.

به گزارش هاناخبر ،

بهمن مرادنیا در دیدار با مدیرکل و مدیران اوقاف و امور خیریه استان کردستان با بیان اینکه هم اکنون وضع ادارات از لحاظ اعتباری خوب نیست گفت: اوقاف از برخی ادارات و شهرداری‌ها طلب‌هایی دارد و لازم است با در نظر گرفتن شرایط این اداره تعامل بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی از شهرداری‌های استان چند ماه است حقوق و مزایای کارکنان خود را پرداخت نکرده‌اند ادامه داد: لازم است برای برون رفت از وضعیت کنونی و عمل اوقاف به وظایف شرعی و قانونی خود دنبال پیدا کردن راهکارهای مناسب باشیم.

مرادنیا افزود: پیدا کردن راهکار ها باید به شکلی باشد که روند عادی کار ادارات که مرتبط با ارایه خدمات به مردم است دچار مشکل نشود.

استاندار کردستان اظهار داشت: برخی از مشکلات بوجود آمده در انباشت بدهکاری ها محصول کم کاری های گذشته اشت و اگر در زمان خودش این بدهکاری ها بصورت ماهیانه و سالانه پرداخت می‌شد اکنون شاهد این میزان از بدهکاری ادارات و شهرداری‌ها به اوقاف نبودیم.

وی همچنین در خصوص دانشگاه علوم قرآنی که احداث شده و هم اکنون به دلیل نصب نبودن انشعابات معطل مانده است افزود:  ساختمان‌ها و پروژه‌های احداثی باید مورد استفاده قرار بگیرند چرا که بلا استفاده ماندن این ساختمان‌ها ضرر به بیت المال و سرمایه های عمومی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 8 =