نجات فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای انجیر ملکشاهی

شناسهٔ خبر: 08CD116F -
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی گفت: فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای انجیر (منطقه گچی) از توابع شهرستان ملکشاهی ظهر امروز نجات یافت.

به گزارش هاناخبر ،

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملکشاهی  گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (EOC) مبنی بر مفقود شدن یک نفر در منطقه گچی (حوالی روستای انجیر) و محول شدن عملیات جستجو به جمعیت هلال احمر ‌ شهرستان ملکشاهی، بلافاصله تیم های تخصصی جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ملکشاهی به محل حادثه اعزام شدند.

حشمت اله شجاعی افزود: درحالی که کار جستجو برای یافتن فرد مفقود شده توسط نیروهای هلال احمر از دیروز آغاز شده بود و تا ساعت‌های اولیه صبح زیر باران شدید ادامه داشت متاسفانه تلاش‌های نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان در مرحله اول جستجو منتج به نتیجه نشد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم جستجو با روشن شدن هوا آغاز گردید و پس از ساعت ها تلاش برای یافتن فرد مفقود شده خوشبختانه ظهر امروز فرد مفقود شده که به دلیل خرابی موتورسیکلت و پیاده روی فراوان و سرگردانی در زیر بارش شدید باران دچار خستگی و بی حالی شده بود پیدا و پس از انجام اقدامات اولیه در محل به روستای محل سکونت منتقل و به کانون گرم خانواده ملحق شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =