رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

ساماندهی محله «آقاجان» شهر کرمانشاه با جدیت دنبال شود

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت ساماندهی محلات حاشیه نشین، گفت: ساماندهی محله «آقاجان» شهر کرمانشاه با جدیت دنبال شود.

به گزارش هاناخبر ، شهرام کرمی در نشست پیگیری اقدامات و ساماندهی محله آقاجان با حضور مدیران استانی در دادگستری کرمانشاه، اظهار کرد: بعد از اقدامات خوب روزهای اول متأسفانه کار رها شد بنابراین از همه سازمانها، نهادها و ادارت مربوطه می‌خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند و کار را دنبال کنند.

وی افزود: اقدامات انجام شده در محله آقاجان قدری از عمق فاجعه این محله کاسته است چرا که فاجعه به قدری عمیق است که با این اقدامات به نتیجه شایسته و دلخواه نخواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به دادستان مرکز استان دستور داد در جلسه آتی برای مدیران و مسئولانی که در انجام کارهای مربوطه کوتاهی کنند، پرونده قضائی تشکیل داده و به عنوان ترک فعل مدیران به آن رسیدگی کند.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز مجموعه اقدامات انجام شده در محله آقاجان را شایسته و کافی ندانست و گفت: این موضوع را یک موضوع همگانی باید بدانیم و آن را جبهه بندی نکنیم.

شعبانی تصریح کرد: این موضوع، مشکل استان است و همگی در رفع آن مسئول هستیم و این افراد که در این محله دچار بیماری اند اعم از اعتیاد و سایر موارد همانند خانواده خود نگاه کنیم و در رفع مشکل آنها تلاش کنیم.

در ادامه برخی مشکلات اولویت دار این محله احصا و بر رفع سریع آنها تاکید و مقرر شد در جلسه آتی که در اوایل آذرماه تشکیل خواهد شد، گزارش مستند هر یک از مدیران ذی ربط ارائه شود.

در ادامه نشست همچنین فرماندار کرمانشاه به عنوان مدیر میدانی که مسئولیت نظارت و پیگیری را برعهده دارد و گروه در انجام کارها نیاز به هماهنگی با ایشان دارند، انتخاب شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =