بیمه شدن بیش از ۶۵ هزار نفر از صندوق روستاییان و عشایر کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 10585B55 -
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه تعداد افراد بیمه شده فعال این صندوق را در استان ۶۵ هزار و ۴۴۱ نفر اعلام کرد و گفت: اکنون ۲ هزار و ۹۳۷ خانوار به صورت ماهیانه از صندوق مستمری می‌گیرند.

به گزارش هاناخبر ،

محسن رشیدی‌اقدم مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پارسال سه هزار و ۴۳۵ خانوار عضو این صندوق شدند، گفت : در ۶ ماه سپری شده از امسال پنج هزار و ۱۴۲ عضو جدید جذب شده که افزایش ۵۰ درصدی عملکرد صندوق و قرار گرفتن استان در جایگاه سوم کشور را نشان می‌دهد.

او با اشاره به اینکه طرح ملی بیمه رایگان برای خانواده‌های کمتر برخوردار امسال با حمایت مقام معظم رهبری و دولت اجرایی می‌شود، گفت : در این طرح ۳۱ هزار و ۳۳۱ خانوار با تشخیص نهاد‌های حمایتی به صورت رایگان بیمه می‌شوند و با این تعداد آمار بیمه‌شده‌های صندوق تا پایان سال به حدود ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد.

رشیدی‌اقدم در خصوص خدمات ارائه شده صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان در زمان کرونا افزود: برای خانواده‌هایی که عزیزان خود را به علت کرونا از دست دادند تسهیل‌گری‌های زیادی انجام شد تا برای پرداخت مستمری در اولویت قرار بگیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این صندوق در سال ۱۳۸۴ برای بیمه همه مردم و اقشار جامعه ایجاد شد، گفت: این صندوق جزو چهار صندوق بزرگ کشور است که برای رفاه حال مردم و امنیتشان در آینده ۷۰ درصد حق بیمه آن‌ها را دولت پرداخت می‌کند و ۳۰ درصد مابقی را افراد بیمه شده پرداخت می‌کنند .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 1 =