امدادرسانی به‌ یک زن باردار در برف و کولاک تکاب

شناسهٔ خبر: 1060EBD7 -
مدیرعامل جمعيت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی تیم امداد و نجات کوهستان شعبه تکاب به زن باردار در برف و کولاک شهرستان تکاب خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، امیر جعفرزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طی بارش های سنگین برف و سختی تردد در راههای ارتباطی، طی ساعات گذشته بر اثر بارش برف و کولاک شدید بیشتر مسیرهای مواصلاتی استان آذربایجان غربی  به ویژه جاده‌های فرعی و روستایی مسدود یا با کندی تردد مواجه شده است و امدادرسانی به سختی انجام‌ می‌گيرد.

او ادامه داد: در این مدت یک زن باردار توسط تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شعبه تکاب با رعايت نكات ايمني به‌ بیمارستان انتقال داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: همزمان با این عملیات فرد ۶۸ ساله دیگری در روستای گزدره دچار بد حالی شدید بود که اکیپ عملیاتی امداد و نجات کوهستان با همکاری اورژانس و عوامل راهداری مصدوم  جهت‌ ارائه خدمات درمانی به بیمارستان مهر امام علی (ع) شهرستان منتقل نمودند.

جعفرزاده گفت: در عمليات ديگري نجاتگران پايگاه امداد جاده اي مائين بلاغ تكاب يك بيمار بدحال دیگری را از روستاي  چوپلو (باوجود شرايط سخت )به مركز درماني انتقال دادند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 4 =