دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو

استقرار دستگاه MRI پیشرفته در بیمارستان فجر ماکو

شناسهٔ خبر: 10E8AA72 -
دستگاه MRI با عنایت و مساعدت خیرین و موسسه خیریه درمانی فجر ماکو، دانشگاه علوم پزشکی استان و سازمان منطقه آزاد ماکو در بیمارستان فجر ماکو استقرار یافت.

به گزارش هاناخبر ،

دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو ماکو با اعلام این خبرافزود : این دستگاه پیشرفته با تمامی امکانات کامل از نوع زیمنس مدل یک و نیم تسلا خریداری شده که ارزش ریالی آن حدود 27 میلیارد تومان است که بعد از عقد قرار داد دانشگاه علوم پزشکی با هیأت امنای صرفه جویی ارزی و استفاده از ارز مرجع ، قیمت تمام شده 4 میلیارد تومان می باشد که 2 میلیارد تومان از سوی سازمان منطقه آزاد ماکو با عنایت و مساعدت جناب آقای دکتر عبدالرحیمی و 2 میلیارد تومان دیگر توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی با مساعدت جناب آقای دکتر ولیزاد تأ مین شده است . لازم بذکر است که حدود 1 میلیارد تومان نیز توسط خیرین و موسسه خیریه درمانی فجر ماکو جهت آماده سازی و تجهیزمحل استقرار دستگاه هزینه شده است .

دکتر صمدی همچنین گفت : خرید دستگاه MRI برای بیمارستان فجر ماکو از سال قبل در دستور کار بوده که با پیگیری جدی شبکه بهداشت و درمان ماکو و پیگیری نماینده مردم شریف شهرستان های ماکو ، شوط ، پلدشت و چالدران و ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجانغربی و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو ، در زیر سایه توجهات خداوند متعال این مهم در اولویتهای اول به ثمر نشسته است .

مدیر شبکه بهداشت و درمان در خاتمه افزود : جا دارد از همه کسانی که در این کار بزرگ ما را یاری نموده اند بویژه خیرین بزرگوار که بدون هیچ چشمداشتی همکاری گسترده ای داشته اند و مردم شریف منطقه که با دعای خیرشان یاریگرمان بوده اند تقدیر نموده و از صبر و حوصله مردم عزیز شهرستان خصوصا بیماران گرانقدر نهایت تشکر رابه عمل آوریم .

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 7 =