رسولی: روند فعالیت تیم ملی طبق برنامه کادر فنی پیش رفته است/ سبقت‌الهی به شرایط خود بازگشت

شناسهٔ خبر: 10EEC01A -
مدیر تیم‌های ملی تیراندازی و سرپرست تیم‌ اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی گفت: در این مدت طبق برنامه و خواسته‌ مربیان پیش‌ رفته‌ایم و امیدواریم در هانگژو نیز بتوانیم این روند را با ادامه دهیم.

به گزارش هاناخبر ، ناصر رسولی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اعزام تیم ملی در روز دوشنبه (۲۷ شهریور) به چین تاکید کرد: وضعیت تیم خوب است و با توجه به اردوهایی که بعد از نوروز و بدون وقفه داشتیم تیم در راستای برنامه‌ از پیش تعیین شده مربیان و کادر فنی پیش رفته و امیدواریم این روند در هانگژو با کسب مدال و افتخار همراه باشد.

وی ادامه داد: در این مدت تمام تلاش فدراسیون این بود که در راستای برنامه مربیان حرکت کنیم، حضور در جام‌جهانی آذربایجان و مسابقات قهرمانی جهانی در باکو به فاصله دو ماه از جمله همین برنامه‌ها بود که با نتایج و موفقیت‌های خوبی همراه بود و تیم در مسیر صعودی خود پیش می‌رود. در همین مسابقات یک سهمیه المپیکی دیگر به نام ایران ثبت شد که اتفاق خوبی بود و روحیه تیمی را افزایش داد و سایر ورزشکاران نیز در صدد هستند تا در رقابت‌ها و بازی‌های پیش رو این روند صعودی را ادامه دهند.

او در واکنش به شرایط این روزهای گلنوش سبقت‌الهی بعد از ناداوری در مسابقات قبلی که منجز به از دست رفتن مدال این ورزشکار شد، گفت: در تپانچه بانوان می‌توانستیم سهمیه بگیریم که آن اتفاق افتاد و این بانوی ورزشکار از سهمیه باز ماند، در این مدت با تلاش او و نصر اصفهانی، مربی تپانچه کشورمان تا حدودی آرامش به سبقت‌الهی بازگشته و امیدواریم او بتواند حق خود را در هانگژو بگیرد. البته ما بعد از این مسابقات قهرمانی آسیا را هم در مهرماه به میزبانی کره جنوبی را داریم که در این رویداد سهمیه المپیک نیز توزیع می‌شود.

رسولی در مورد اینکه آیا داور ایرانی نیز در این بازی‌ها حضور دارد یا خیر و اینکه برای ورزشکاران از بابت مهمات، تمهیداتی اتخاذ شده یا نه، گفت: هانیه خندان به عنوان داور ایرانی در هانگژو حضور دارد و نماینده ایران و فدراسیون در این دوره از بازی‌هاست. در مورد مهمات نیز طبق تست‌های انجام شده به صورت محدود این موضوع مدیریت شده تا ورزشکاران مشکلی از این بابت در هانگژو نداشته باشند.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی و سرپرست تیم‌ اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی در خصوص تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی گفت: تیم‌های چین، هند، قزاقستان، کره‌جنوبی، ژاپن و کشورهای حاشیه خلیج فارس از حریفان ما در این سه رشته هستند که امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته و روند خوبی که ورزشکاران در پیش گرفته‌اند، شاهد نتایج خوبی در این بازی‌ها باشیم.

گفتنی است کاروان تیراندازی ایران با ترکیب مرتضی قربانی(رییس فدراسیون)، ناصر رسولی (سرپرست)، احمد ظفر جعفرزاده،‌ محسن نصر اصفهانی، مریم طالبی و ساسان شهسواری(مربیان)، الهه احمدی، نجمه خدمتی،آرمینا صادقیان، گلنوش سبقت‌الهی،‌ مینا قربانی،‌ زینب طوماری،‌ شرمینه چهل‌امیرانی،هانیه رستمیان، مرضیه پرورش‌نیا، جواد فروغی، وحید گل‌خندان، سجاد پورحسینی، امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت،پوریا نوروزیان، امیر جوهری‌خو و محمد بیرانوند ( ورزشکار) راهی هانگژو می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =