آتش نشانان جان یک شهروند بوکانی را نجات دادند

شناسهٔ خبر: 11047FD6 -
آتش نشانان بوکانی جان یک مرد گرفتار در دود و شعله های آتش را نجات دادند.

ظاهر فیضه در گفتگو با خبرنگار هاناخبر با بیان این خبر افزود؛ در ساعت ۲۰:۳۶ امروز بنا به تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که خودرویی درون پارکینگ ساختمانی در کوچه ئاگرین ۸ طعمه حریق شده که بلافاصله ماموران آتش نشان ایستگاه ۲ امیرآباد به محل اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: ماموران اعزامی پس از رسیدن به محل فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از سرایت آتش به کل ساختمان شدند، آتش نشانان پس از لحظاتی متوجه شدند که فردی در طبقه ی یک آن ساختمان بعلت استنشاق دود غلیظ و گازهای سمی از حال رفته و در آن مکان به دام افتاده است که آتش نشانان با عکس العمل سریع خوشبختانه توانستند به طبقه فوقانی نفوذ کرده و مصدوم را پیدا کنند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان ادامه داد: آتش نشانان تا رسیدن کارشناسان فوریت های پزشکی با اقدامات اولیه و اکسیژن رسانی به آن فرد مانع از بیهوشی کامل وی شده و با رسیدن سریع ماموران اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شد.
در این حریق با عکس العمل بموقع آتش نشانان؛ خودروی سایپا داخل پارکینگ و همچنین مرد حدودا ۵۰ ساله مالک آن از سوختن کامل و مرگ نجات پیدا کردند.

فیضه در پایان اظهار کرد که از روزهای نخست سالجاری خوشبختانه آتش نشانان این سازمان توانسته اند که جان بیش از ۹ نفر از همشهریان مان را از مرگ حتمی نجات داده و به زندگی بازگردانند که این مهم از پر افتخارترین نمرات در کارنامه سازمان آتش نشانی این شهر بوده و جای تقدیر دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 1 =