حضور مدیر ستاد اقامه نماز کردستان در مراسم اعتکاف مساجد

شناسهٔ خبر: 1108AA04 -
مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان به همراه کارشناس فرهنگ، آموزش و پژوهش این ستاد با حضور در مسجد جامع سنندج ضمن گفت و گو با تعدادی از معتکفین، از اجرای برنامه های نمازی بازدید کردند

به گزارش هاناخبر ، هفتم بهمن ماه همزمان با شروع ماه رجب و ولادت مولای متقیان حضرت امیرالمونین امام علی(ع) و شروع ایام البیض، مراسم معنوی اعتکاف در مساجد سطح استان کردستان برگزار شد.

حدود ۳۰۰۰ نفر از اقشار مختلف بویژه جوانان در مراسم اعتکاف مساجد استان کردستان شرکت کردند. در مسجد جامع سنندج نیز مراسم اعتکاف برگزار شد و ستاد اقامه نماز استان با همکاری مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با استفاده از مبلغین بومی در مورد اهمیت جایگاه نماز و ترویج این فریضه الهی برای جوانان معتکف مطالبی ارائه کردند.

اکبر عظیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان به همراه کارشناس فرهنگ، آموزش و پژوهش این ستاد با حضور در مسجد جامع سنندج ضمن گفت و گو با تعدادی از معتکفین، از اجرای برنامه های نمازی بازدید کردند و سپس در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت کردند.

در این مراسم به تعدادی از معتکفین که به سوالات نماز پاسخ درست دادند کارت هدیه اهداء شد. لازم به ذکر است بر اساس اخبار واصله تعدادی از دانشجویان نیز در مراسم اعتکاف مساجد دانشگاه ها شرکت کرده اند.

در پایان مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با خبرنگاران صدا و سیمای مرکز استان درخصوص اهمیت اعتکاف به گفت و گو پرداخت و توضیحاتی ارائه کرد

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =