پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان دهلرانی

شناسهٔ خبر: 1175186C -
پارسه گفت: در راستای جهش تولید و اشتغال و از همه مهم‌تر تامین چوب مورد نیاز کشور کشاورزانی که در زمین‌های خود اقدام به کاشت زراعت چوب کنند تسهیلات ارزان قیمت دریافت می‌کنند.

به گزارش هاناخبر ،نصراله پارس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزدای شهرستان دهلران گفت: یکی از برنامه‌های خوب سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور در بحث توسعه زراعت چوب در کشور در سال جاری پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان با نرخ ۱۳ درصد است.

او بیان کرد: کشاورزانی که حاشیه مرزاع خود به طرح زاعت چوب اختصاص دهند بعد از تشکیل پرونده به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات به ازای هر هکتار ۷۸ میلیون ریال معرفی خواهند شد.

پارسه اضافه کرد: یکی از مناطقی که کشاورزان آن می‌توانند در بحث زراعت چوب مشارکت کنند بخش دشت عباس است چرا که بالا آمدن آب‌های زیر زمینی، این بخش را مستعد کاشت و اجرای طرح زراعت چوب است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران بیان کرد: در اجرای این طرح اداره منابع طبیعی ضمن تامین هال کشاورزان آن‌ها را رایگان در اختار کشاورازن منطقه قرار می‌دهد و پیش بینی می‌شود بیش از ۳۰۰ هزار اصله نهال اکالیپتوس در این اراضی کشاورزی شهرستان کاشت شود.

او اعلام کرد: در سال جاری ۴ هزار و ۴۶۰ تن به ارزش ۲ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان از سطح اراضی شهرستان برداشت شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =