تولید سالانه سه هزار تن مواد شوینده بدون اسید در مهاباد

شناسهٔ خبر: 11A0ABE7 -
کارآفرین مهابادی سالانه سه هزار تن مواد شوینده بدون اسید تولید می کند که رقیبی برای محصولات مشابه خارجی است.

به گزارش هاناخبر ،

آقای صدیقی ( سرهنگ بازنشسته ) پس از 11 سال سکونت و کارآفرینی درخارج از کشور، بازگشت به زادگاهش را به ماندن در دیار غربت ترجیح داده و حالا کارخانه ای راه اندازی کرده که سالانه سه هزار تن مواد شوینده بدون اسید تولید و روانه بازار می کند.

صدیقی، رئیس کارخانه می گوید: ما در آذربایجانغربی نخستین تولید کننده ای هستیم که محصولات بدون اسید تولید می کنیم و از بهمن 97 که آغاز به کار کردیم تا حالا برای 10 نفر هم اشتغالزایی ایجاد کرده ایم.

علیار،مسئول آزمایشگاه این واحد تولیدی می گوید: ما اینجا با بررسی نمونه های خارجی و بکارگیری دانش بومی توانستیم محصولی را تولید کنیم که با نمونه های مشابه خارجی رقابت می کند.

خیری، رئیس اداره استاندارد شهرستان مهاباد هم گفت: این واحد تولیدی دارای پروانه کاربرد و علامت استاندارد است و محصولات تولیدی آن با مشابه خارجی رقابت می کند.

محمد جهین، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد هم گفت: جوایز توسعه این واحدتولیدی به منظور افزایش تولیدمحصولاتی مثل مایع لباسشویی و جرم گیر صادر شده و قرار است در آینده ای نزدیک محصولات آن به کشورهایی همچون عراق، قطر، آذربایجان و گرجستان صادر شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =