مدیر مخابرات منطقه کردستان:

شبکه تلفن ثابت در ۱۶ نقطه شهری و روستایی کردستان توسعه یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: شبکه تلفن ثابت در ۱۶ نقطه شهری و روستایی استان کردستان توسعه و ارتقا یافت.

به گزارش هاناخبر ، آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با نصب تجهیزات فنی و پیشرفته مخابراتی و به منظور توسعه ارتباطات و بهره‌مندی مردم استان از خدمات نوین ارتباطی تلفن ثابت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان با صرف اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال شبکه تلفن ثابت توسعه و ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه عملیات توسعه و ارتقا شبکه تلفن ثابت در ۱۶ نقطه استان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: از این آمار تعداد ۱۱ نقطه آن روستایی و مابقی نیز در نقاط شهری و اختصاصی قرار گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: در چند ماه اخیر سه هزار و ۹۶۵ خط جدید تلفن ثابت در استان ظرفیت سازی شده است.

حکمت گفت: پروژه برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته اجرایی شده است، که با اجرای این طرح‌ها امکان دسترسی مشتریان به اینترنت خانگی با سرعت‌های بالا در نقاط مختلف استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در هفت نقطه روستایی استان نیز مرکز جدید مخابراتی ایجاد شده است که دسترسی مشتریان ساکن در روستاهای برویشکانی، قلعه گاه، اسلام آباد، هانه شیخان، دوزخدره، آلتون علیا و باشماق به خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت با افزایش سطح کیفی مهیا است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ خط تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۵۷۸ مورد آن به مشتریان واگذار شده است.

وی اظهار کرد: توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت با هدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان تجاری و در راستای جلب رضایت‌مندی مشترکان، بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت در محدوده مرکز مخابراتی شهدای پیروز انجام شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 5 =