رپرتاژ

افتتاح شرکت «تکنام بتن پیشوا» در بوکان

شرکت «تکنام بتن پیشوا»با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های مدرن در فرآیند تولید بتن در بوکان افتتاح شد.

به گزارش هاناخبر ، «تکنام بتن پیشوا» یک شرکت برجسته در زمینه تولید و عرضه بتن آماده برای صنعت ساخت و ساز به مرکزیت شهرستان بوکان است. این شرکت با داشتن تجربه و تخصص بالا، بتن‌هایی با کیفیت بالا و استانداردهای روز دنیا را به بازار عرضه می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز «تکنام بتن پیشوا» ، استفاده از فناوری‌های پیشرفته و نوآوری‌های مدرن در فرآیند تولید بتن است که منجر به تولید محصولاتی با عملکرد بی‌نظیر و استحکام بالا می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این شرکت، می‌توان به توانایی ارائه بتن‌های متنوع اشاره کرد که با توجه به نیازهای مختلف ساختمانی، مشتریان می‌توانند برای پروژه‌های خود از آن‌ها استفاده کنند. همچنین، پشتیبانی مشتریان و رضایت آن‌ها از محصولات و خدمات ارائه شده توسط «تکنام بتن پیشوا» از جمله نشانه‌هایی است که این شرکت را به یک گزینه برتر در صنعت بتن سازی در شمالغرب کشور تبدیل کرده است.
بتن آماده شرکت «تکنام بتن پیشوا»  در بوکان به عنوان برترین بخش‌های تشکیل دهنده صنعت بتن آماده در منطقه موکریان به شمار می‌آید. بتن آماده « تکنام بتن پیشوا »با ظرفیت 150 هزار تن در روز و بهره مندی از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های اروپایی ساخت کشور آلمان بصورت شبانه روزی در سه شیفت کاری بعد از اینکه توسط دستگاه بچینگ داخل کارخانه تولید می‌شود، به تراک‌میکسرهای حمل بتن منتقل شده و سپس برای بتن‌ریزی به محل پروژه حمل می‌شود.

شرکت «تکنام بتن پیشوا» دارای سیستم مدیریت ناوگان فوق‌العاده با 6 دستگاه میکسر و دو دستگاه پمپ با دکل های 32 متری و 42 متری است که در نوع خود با نهایت بازدهی موجب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها برای مشتریان است.

شرکت «تکنام بتن پیشوا» با مطالعاتی علمی، دغدغه های مشتریان را به خوبی شناسایی و درک کرده و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز بهترین راهکارها را برای آن‌ نیازها ارائه کرده است.

این شرکت آماده عقد قرارداد با سایر شرکتها، ادارت، سازمانها، نهادها و شهرداری ها در سطح شهر بوکان و شهرستانهای همجوار است.

شرکت «تکنام بتن پیشوا» در بوکان با مدیریت نادر کرمانج با شماره ثبت 2029 به عنوان پیشتاز صنعت بتن آماده در منطقه موکریان امکانات فوق‌العاده‌ای را برای توسعه این صنعت اختصاص داده است، به طوری که می‌شود گفت سیستم مدیریت ناوگان «تکنام بتن پیشوا»  یک انقلاب کامل در زمینه تولید، مدیریت و ناوگان در صنعت بتن آماده ایجاد کرده است.
از دیگر از ویژگی‌های اختصاصی شرکت «تکنام بتن پیشوا» در صنعت بتن آماده شامل موارد ذیل است:
سیستم اندازه‌گیری تعداد دور تراک‌میکسر بتن
مطالعات دقیق و علمی نشان داده است که تعداد چرخش دور میکسر بتن بر میزان سفتی بتن آماده تاثیرگذار است و یکی از فاکتورهای مهم در اندازه‌گیری کیفیت بتن به حساب می‌آید.  شرکت «تکنام بتن پیشوا»  با استفاده از "سیستم سنجش تعداد دور تراک‌میکسر بتن" برای نخستین بار در شمالغرب کشور می تواند تعداد دفعاتی که میکسر بتن برای مخلوط کردن بتن تا رسیدن به هر پروژه می‌چرخد را اندازه‌گیری کند.
سیستم سنجش دمای بتن
دمای بتن آماده یکی دیگر از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در کیفیت بتن می‌باشد. تغییرات دمایی در بتن می‌تواند باعث مشکلاتی مانند تبخیر زودهنگام آب درون بتن و ایجاد ترک در هنگام استفاده یا همگن نشدن کامل مخلوط بتنی شود. در شرکت «تکنام بتن پیشوا» توسط "سیستم سنجش دمای بتن" ، دمای بتن آماده را بعد از انتقال بتن به تراک‌میکسر تا زمان تخلیه در محل پروژه اندازه‌گیری می کند.
مزایای انتخاب بتن تولید شده توسط «تکنام بتن پیشوا»

انتخاب بتن تولید شده توسط «تکنام بتن پیشوا» مزایای بسیار مهمی را برای مشتریان به همراه دارد که شامل موارد زیر می‌شود:
۱. کیفیت بالا

بتن تولید شده توسط «تکنام بتن پیشوا» از استانداردهای بین‌المللی برخوردار است که باعث اطمینان از کیفیت و عملکرد بالای محصولات این شرکت می‌شود.
۲. استفاده از مواد با کیفیت

این شرکت از مواد اولیه با کیفیت و مناسبی برای تولید بتن استفاده می‌کند که موجب مقاومت و استحکام بالای بتن تولیدی این شرکت می‌شود.
۳. نوآوری و فناوری

«تکنام بتن پیشوا» از فناوری‌های نوین در فرآیند تولید استفاده می‌کند که منجر به بهبود کیفیت و عملکرد بتن می‌شود.
۴. تنوع و انعطاف پذیری

این شرکت، انواع مختلفی از بتن‌ها را با خصوصیات و کاربردهای متنوع ارائه می‌دهد تا تمامی نیازهای مشتریان از بتن آماده، برطرف شود.
انواع بتن آماده

«تکنام بتن پیشوا» برای پاسخگویی به نیازهای گوناگون صنعت ساخت و ساز، انواع مختلفی از بتن‌های آماده را در بوکان عرضه می‌کند. این انواع بتن‌ها شامل:

    بتن معمولی (بتن استاندارد در سطح ملی): بتن استانداردی که برای کاربردهای عمومی مانند ساخت و ساز معمولی به کار می‌رود. این نوع بتن دارای استحکام متوسط است.
    بتن مقاوم: بتنی با استحکام بالا که برای ساخت سازه‌هایی مانند پل‌ها و سازه‌های بلند که نیازمند مقاومت بیشتر هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    بتن ضد آب: بتنی که به صورت ویژه با مواد افزودنی خاص تولید می‌شود تا در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشد، بنابراین برای ساخت بناهای زیرزمینی، استخرها و سازه‌هایی که با آب تماس دارند، استفاده می‌شود.
    بتن سبک: بتنی با دانسیته کمتر که به دلیل وزن سبک، برای بتن کاری مکان‌هایی مانند سقف‌ها یا ساختمان‌هایی که نیاز به وزن کمتر دارند، مناسب است.
    بتن مخصوص تزریق: نوعی بتن که برای تزریق در سازه‌ها یا تعمیرات و نگهداری‌های ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سخن آخر
سیستم مدیریت و ناوگان شرکت «تکنام بتن پیشوا» در بوکان تولید کننده انواع بتن با اضافه کردن راهکارهای هوشمند برای صنعت بتن، با بهره مندی از سیستم های هوشمند و روز کشورهای اروپایی بهترین، مستحکم ترین و خاص ترین بتن را با استفاده از شن خالص و سیمان تیپ یک در سطح ملی عرضه نموده و باعث افزایش رضایت مشتریان، افزایش بهره‌وری و همچنین کاهش هزینه‌های شما می‌شود.

آدرس کارخانه: بوکان-کیلومتر7جاده سد شهید کاظمی، ابتدای جاده ورودی به روستای یاسکند

آدرس دفتر: بوکان- خیابان ورزش نبش اوستا7

شماره تماس: 09144822202

 

پایان رپرتاژ آگهی

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 5 =