پیام تبریک فرماندار بوکان به مناسبت عید باستانی نوروز 97

شناسهٔ خبر: 127238F9 -
"دکتر جمال خسروی" فرماندار شهرستان بوکان طی پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی 97 را تبریک گفت.

به گزارش هاناخبر ، متن پیام  فرماندار شهرستان بوکان به این شرح است :

         بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام بی پایان به حضور مبارک همشهریان معزز و مسافران عزیز
خدا را بر حکمت بی پایانش و رحمت بی بدیل و لایزالش شاکریم که دوباره موسم بهاری آن معجزه الهی و آن قیامت مجازی نفس ثریای خود را بر دامان سرزمین نیکان می گستراند و رنج دوری و کدورت ایام با آن ارمغان ربانی و بهار خوش سیمین رنگ میبازد و دوباره بوی زندگی و بودن بر پیکره بیجان طبیعت خط بطلان می کشاند.

به برکت ذات تعالی، بهاری دیگر در راه است و موعد رستن خوبیها و زدودن کدورتهاست و به مانند بنده ای که از تکلیف ولی نعمتانم منت خدمتگزاری بر گردنم گذاشته شده است عید باستانی نوروز و آن بهار خوش یمن را به همشهریان بزرگوار و به مهمانان عزیزی که بوکان را مقصد سفر خویش انتخاب کرده اند تهنیت گفته و آرزومندم گشایش روزی و رونق اقتصادی بهمراه امنیت اجتماعی و الفت و دوستی از پیامدهای سال نو برای همشهریان و گردشگران عزیز باشد.

فرا رسیدن سال نو را بهانه ای میکنم برای تجدید پیمانی دوباره که با بهره گیری از پتانسیل های موجود ، همراه مردم و برای مردم باشیم تا چرخ های توسعه یافتگی بوکان همگام با اقصی نقاط ایران عزیزمان در چارچوب سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف شتاب بیشتری به خود بگیرد و آنچه را که لیاقت بوکانیان است محقق شود.

 فرصت را غنیمت می شمارم و از مردم شریف و با فرهنگ بوکان بخاطر برگزاری آئین چهارشنبه سوری در فضایی آرام و امن در اوج شادی و نشاط قدردانی می نمایم.

باشد تا شاهد شکوفایی بیشتر و گشایش ایام در سایه الطاف حضرت دوست باشیم.

       جمال خسروی
 فرماندار شهرستان بوکان

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =