ثبت نام ۲۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در مهاباد

شناسهٔ خبر: 1363A6B8 -
۲۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد ثبت نام کردند

به گزارش هاناخبر ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان مهاباد در جلسه ستاد مسکن این شهرستان گفت: تاکنون ۲۳ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام و از این تعداد حدود دو هزار واجد شرایط نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام کردند.

صلاح کردستانی افزود: دستگاههای متولی نباید تنها به نامه نگاری بسنده کنند بلکه با پیگیری باید روند اجرای طرحهای مسکن ملی را سرعت بخشند.

کردستانی، با بیان اینکه دولت به مسکن و بهبود وضعیت این بخش تأکید دارد، اظهارکرد: اداره های خدمات رسان نیز نسبت به بررسی روند ساخت طرحهای نهضت ملی مسکن اقدام کنند.

وی، از الحاق ۵۲ هکتار زمین در نزدیکی روستای دارلک برای طرح نهضت ملی مسکن خبرداد و افزود: با واگذاری این زمین در قالب یک شهرک بخش عمده متقاضیان شهرستان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

کردستانی اضافه کرد: همچین موانع صدور پروانه ساخت زمینهای سیدآباد و خانقاه با وارد شدن به طرح هادی توسط بنیاد مسکن رفع شده است.

سلامت، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد هم گفت: در مهاباد به منظور مقاوم سازی واحدهای روستایی برای هر واحد روستایی350 میلیون تومان تسهیلات کم بهره با کارمزد 5 درصد مهیا شده که بازپرداخت آن 20 ساله است و هیچ محدودیتی را ندارد.

وی افزود: پرداخت این تسهیلات برای روستاهای سید آباد و خانقاه هم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =