با مشارکت حوزه های علمیه خواهران؛

دوره مجازی «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی» برگزار می شود

شناسهٔ خبر: 139A6274 -
مدیر کل امور تهذیبی تربیتی حوزه های علمیه خواهران گفت: دوره مجازی «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی» با مشارکت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

به گزارش هاناخبر ،حجت الاسلام آرش رجبی از برگزاری دوره مجازی «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی» خبر داد و ابراز کرد: این دوره به همت پژوهشکده زن و خانواده و با مشارکت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.

مدیر کل امور تهذیبی تربیتی حوزه های علمیه خواهران به سرفصل های این دوره اشاره و اظهار داشت: سرفصل های دوره «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی» شامل باورهای اشتباه در زندگی، سبک زندگی، نقش باور در سلامت، خانواده و رسانه، کودک و معنویت، روان شناسی اختلافی زن و مرد، رویکرد دین به جنسیت و خانواده، روابط پیش از ازدواج، اصول و فنون مشاوره، مهارت های زندگی برای همسران و نقش سلامت عاطفی و جنسی در استحکام خانواده می شود.

وی ادامه داد: این دوره با حضور اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی برگزار و در پایان به بانوان طلبه که این دوره را با موفقیت گذرانده باشند گواهینامه معتبر اعطا می شود.

حجت الاسلام رجبی درباره نحوه ثبت نام، گفت: طلاب علاقمند می توانند از تاریخ ۱ تا ۸ آذر ماه با مراجعه به سایت www.wrc.ir اقدام به نام نویسی کنند؛ لازم به ذکر است دوره «مهارت افزایی سبک زندگی خانوادگی» از ۱۰ آذرماه آغاز می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =