کلاهبرداری تحت عنوان فروش سیمکارت و اهدا جوایز

شناسهٔ خبر: 13B49B64 -
مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه گفت: به تماس‌های تلفنی و پیامکی تحت عنوان فروش سیم کارت یا اهدای جوایز پاسخ مثبت ندهید.

به گزارش هاناخبر ،

مسیب قبادیان با بیان اینکه تعدادی از هم استانیها از تماس‌های تلفنی اشخاص مبنی بر فروش سیمکارت و اهدای جوایز گوناگون همراه اول سوال دارند، اظهار داشت: شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول ) یا کارکنان مخابرات استان تحت هیچ عنوان برای فروش سیم کارتهایی باشرایط ویژه و یا جوایز و قرعه کشی به صورت تلفنی و یا ارسال پیامک بامشترکین تماس نمی گیرند.

وی افزود : سرویس‌های ویژه‌ای از قبیل مکالمات با تخفیف ۵۰ درصدی و رایگان بودن آن در روزهای تعطیل، اینترنت رایگان یک‌ساله از جمله مواردی است که افراد سودجو با عناوین مختلف و از طریق شماره سایر اپراتورها مبادرت به فریب مردم از طریق تماس تلفنی با مشترکان کرده و به صورت نقدی وجوه مختلفی را درب منزل یا در محل کار از افراد اخذ می‌کنند.

مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه بیان کرد: این افرادحتی به نام شبکه های رادیویی اقدام به کلاهبرداری کرده و ممکن است شهروندان را به سمت دستگاههای ATM(خودپرداز)کشانده و به عناوین مختلف از آنها موجودی حساب بگیرند که تمامی این اقدامات مجرمانه بوده و منشاء کلاهبرداری است.

وی در ادامه به چنین افرادی که با هدف سودجویی موجب ضرر و زیان مردم می‌شوند، توصیه کرد از ادامه ی چنین اقداماتی خودداری نمایند  و قانون، مجازات‌های سنگینی را پیش‌بینی کرده است.

قبادیان تصریح کرد: از مشترکان استان هم می‌خواهیم در صورت مشاهده چنین مواردی درکمترین زمان پلیس فتا را درجریان امر قرار دهند.

وی بیان کرد: تنها درگاه معتبر و قانونی برای خرید سیم کارت ، مراجعه به سایت www.mci.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروش معتبر سرتاسر استان است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =