استقرار ۶ واحد فناوردر مرکز شهر هوشمند آذربایجان‌غربی

شناسهٔ خبر: 13F9D993 -
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت : ۶ واحد فناور در مرکز نوآوری امنیت اطلاعات این شهر در آذربایجان غربی مستقر شده است.

به گزارش هاناخبر ،نیکبخت اظهار داشت: این مجموعه ظرفیت استقرار ۱۲ واحد فناوری فعال در حوزه شهر هوشمند را دارد و این مرکز نوآوری در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع در دانشگاه ارومیه احداث شده است.

به گفته وی، بخش دیگر این مرکز نیز در مجموعه پردیس دانشگاه ارومیه واقع شده و قدمت تاریخی دارد که ساختمان علوم برای تبدیل به محلی برای استقرار مراکز نوآوری و فناوری آذربایجان غربی ترمیم شده است.

وی اظهار داشت: برای راه‌اندازی مرکز نوآوری امنیت اطلاعات شهر هوشمند آذربایجان غربی پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فعالان این حوزه استقبال خوبی از راه‌اندازی این مرکز داشته اند، اضافه کرد: توسعه کسب و کارهای شهر هوشمند از مهمترین اهداف راه‌اندازی این مجموعه با همکاری دانشگاه ارومیه است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی  تصریح کرد : جدا از توسعه زیرساختی برای استقرار و فعالیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان باید محلی برای عرضه محصولات تولیدی این شرکت‌ها در نظر گرفته شود و دراین راستا فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده تا فناوران برای بازاریابی محصولات خود دچار مشکل نشوند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =