آرایش سیاسی احزاب برای انتخابات ۱۴۰۲

شناسهٔ خبر: 14164165 -
تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۳ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند، داوطلبان انتخابات فرصت دارند تا برنامه های انتخاباتی خود را تشریح کنند. در این میان سه لیست «صدای ملت»، لیست مشترک «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری» و لیست «ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» از سوی جریان های سیاسی مختلف منتشر شده است.

به گزارش هاناخبر ،همزمان با آغاز تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جریان های سیاسی فعال در انتخابات، لیست های انتخاباتی خود را اعلام کرده و برخی از جریان ها نیز در حال رایزنی و ائتلاف با سایر احزاب و گروه های سیاسی هستند.

تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۳ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند، داوطلبان انتخابات فرصت دارند تا برنامه های انتخاباتی خود را تشریح کنند. در این میان سه لیست «صدای ملت»، لیست مشترک « شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جبهه پایداری» و لیست «ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» از سوی جریان های سیاسی مختلف منتشر شده است.

به نظر می رسد هر چه به روزهای پایانی منتهی به برگزاری انتخابات نزدیک تر شویم، جریان ها و گروه های سیاسی بیشتری باهم ائتلاف کنند.

«لیست صدای ملت» علی مطهری همانطور که وعده داده بود، در اولین ساعات آغاز تبلیغات انتخاباتی اعلام شد و بعدازظهر پنجشنبه ۳ اسفند ماه در یک نشست خبری و با حضور علی مطهری سرلیست «صدای ملت» رونمایی شد.

لیست جریان صدای ملت با سرلیستی علی مطهری و با مساعدت و مشورت چهار حزب اعتماد ملی، اعتدال و توسعه، کارگزاران و ندای ایرانیان منتشر شد. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =