احتکار دستکش لاتکس در بوکان/ کشف چوب قاچاق در اشنویه

شناسهٔ خبر: 1416DD92 -
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: طی دو عملیات جداگانه عوامل انتظامی استان موفق به کشف 30 تن چوب قاچاق در اشنویه و 13 هزار جفت دستکش لاتکس احتکاری در بوکان شدند.

به گزارش هاناخبر ،

سردار مسعود خرم نیا در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی چوب قاچاق در اشنویه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و نامحسوس محل مورد نظر شناسايي و پس از کسب مجوز قضائي مورد بازرسي قرار گرفت.

خرم نیا با اشاره به اینکه در بازرسي از محل، 30 تن چوب قاچاق كشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه 2 میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی ادامه داد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

او در ادامه با اشاره به پرونهد احتکار دستکش لاتکس در بوکان نیز گفت: در راستای مبارزه جدی با اخلال‌گران عرصه سلامت نیروهای انتظامی ۱۳ هزار و ۱۸ جفت دستکش طبی از نوع لاتکس را در این شهرستان از یک دستگاه خودرو سواری پراید کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: این فرد قصد داشت این تعداد دستکش را از بوکان به سایر شهرستان‌ها منتقل کند، همچنین با اکنبار کردن مقادیر قابل توجهی از این نوع دستکش را در منزل قصد داشت با قیمت چند برابر به داروخانه‌ها و افراد متقاضی در خارج از این شهرستان بفروشد.

خرم نیا با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی دستکش‌های کشف شده، ۹۷ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شده است که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 7 =