شوک بایرمونیخ در دقیقه ۸؛ احیایی شاگردان ناگلزمان جواب نداد

شناسهٔ خبر: 164CB7CB -
تیم فوتبال بایرمونیخ با اخراج دقیقه ۸ مدافع خود، شکست تلخی را برابر تیم رده دهمی مونشن گلادباخ تجربه کرد.

به گزارش هاناخبر ، هفته بیست‌ویکم بوندسلیگا آلمان در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با برگزاری دیدار دو تیم مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ پیگیری شد که باواریایی‌ها شکست تلخ و ناباوارانه‌ای را در این هفته تجربه کردند.

صدرنشین بوندسلیگا در شرایطی در این دیدار خارج از خانه در ورزشگاه بوروسیا پارک برابر تیم رده دهمی مونشن گلادباخ صف‌آرایی کرد که در همان دقایق ابتدایی داور اوپامکانو را از زمین بازی اخراج کرد تا شاگردان ناگلزمان در دقیقه ۸ این بازی در شوک فرو بروند.

مونیخی‌ها که در ۴ دیدار قبلی خود برابر گلادباخ شکست نخورده بودند خیلی زود تحت تأثیر اخراج مدافع فرانسوی خود قرار گرفتند و در دقیقه ۱۳ توسط لارس اشتیندل دروازه خود را باز شده دیدند. شاگردان ناگلزمان برای جبران گل، به آب و آتش زدند و در دقیقه ۳۵ موفق شدند توسط اریک ماکسیم چوپو موتینگ کار را به تساوی بکشاند تا نیمه نخست را با تساوی یک بر یک بر رخکتن بروند.

در ۴۵ دقیقه دوم، این تیم میزبان بود که با بهره‌گیری از فرصت میزبانی سعی در برتری در این دیدار خانگی داشت و مونیخی ها نیز با یک بازیکن کمتر به دنبال حفظ نتیجه بودند اما تلاش دو تیم در این دقایق به سود گلادباخ تمام شد و در دقیقه ۵۵ جوناس هافمن برای بار دوم میزبان را پیش انداخت.

باواریایی‌ها که می‌دانستند یونیون‌برلین تنها با یک امتیاز کمتر در تعقیب آنهاست به دنبال جبران نتیجه بودند اما امشب، شب هواداران باوارایی‌ها نبود و در دقیقه ۸۴ مارکوس تورام با یک ضربه بغل پا برای بار سوم مونشن گلادباخ را پیش انداخت تا تیر خلاص را به قلب شاگردان ناگلزمان شلیک کند.

همه در انتظار سوت پایان این بازی بودند که اشتباه میزبان باعث شد تا ماتیس تل در وقت‌های اضافه بازی یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود مونشن گلادباخ به پایان رسید.

در ادامه این بازی‌ها فردا یکشنبه و از ساعت ۱۸ تیم رده دومی یونیون برلین در دیداری حساس به مصاف شالکه انتهای جدولی می‌رود و باید دید آیا لغرش مونیخی‌ها تاثیری در صدرجدول خواهد داشت یا خیر.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 8 =