احداث زیرگذر چهارراه دانشکده و شورا به تصویب شورای شهر ارومیه رسید

شناسهٔ خبر: 1705EE5E -
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طرح پیشنهادی مطالعه شده ساخت تقاطع غیر همسطح (زیرگذر) در چهارراه دانشکده (تقاطع شورا و دانشکده) این شهر توسط مشاور تایید و به تصویب شورای اسلامی این شهر هم رسید.

علی مصطفی‌زاده رو پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: رفع موارد ترافیکی ارومیه یکی از اولویت‌های شورای شهر و مدیریت شهری است و آن را به عنوان چالشی بزرگ در مسیر کار خود می‌داند.

وی اظهار کرد: ایجاد کریدور جدید در سطح شهر موجب کاهش ترافیک می‌شود از این رو احداث تقاطع غیر همسطح چهار راه دانشکده و شورا در مسیر این کریدور قرار گرفته که با انجام مطالعات و تامین اعتبار، ساخت آن به زودی شروع می‌شود.

مصطفی‌زاده با بیان اینکه مطالعات این پروژه توسط مشاور طرح صورت گرفته است، ادامه داد: با انتخاب پیمانکار، طرح پیشنهادی از طرف عدالت به سمت شورا در قالب زیرگذر ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح چهار راه شورا و دانشکده(چهار راه بیمارستان آذربایجان) می‌تواند علاوه بر رفع معضلات ترافیکی و روان سازی بار ترافیکی در کاهش مصرف سوخت و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان و تامین رفاه شهروندی موثر باشد.

سخنگوی شورای شهر اعتبار مصوب و پیش بینی شده در بودجه برای این پروژه را اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش هاناخبر، مدیریت شهری در راستای جلوگیری از ترافیک شهری در صدد ایجاد کریدور شهر است تا از این طریق مسیر جدیدی برای خودروهای شهروندان تعریف کند تا میزان ترافیک شهری کاهش پیدا کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 2 =