تمدید محاسبه گاز بهاء در کردستان با نرخ فصول سرد تا 15 اردیبهشت

شناسهٔ خبر: 179D8A91 -
مدير عامل شركت گاز استان كردستان گفت: با تصویب هیات دولت و به منظور تعیین الگوی مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و جرایم مصارف مازاد بر الگو مصرف ، دوره سرد همه اقلیم‌ها تا ۱۵ اردیبهشت سال۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش هاناخبر ،

احمد فعله گري با بیان این مطلب، اظهار کرد: براي بهره مندي مشتركين گاز كردستان كه در اقليم هاي 1 و 2 سرد قرار دارند يك ماه به فصل سرد افزوده شده و محاسبه گاز بهاء تا پانزدهم ارديبهشت ماه سال جاري با نرخ فصول سرد انجام مي گيرد.

وي قانون مصوب هيئت وزيران را اينگونه تشريح كرد: بر این اساس، هیات وزیران در جلسه بیست و هشتم اسفند ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت نفت و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، دوره‌های سرد مناطق آب و هوایی کشور موضوع تصویب‌نامه شماره ۱۷۵۶۲۷/ ۳۶۹۱۱ مورخ ۲۸ اسفند ۱۳۸۵ و اصلاحات بعدی آن،  تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ تمدید می‌شود.

فعله گري به شهرستان هاي  اقليم هاي سرد 1 و 2 استان كردستان اشاره کرد و گفت : شهرستان هاي سنندج ، بانه ، كامياران ، مريوان و سروآباد در اقليم سرد 2 و شهرستان هاي سقز ، بيجار ، ديواندره ، قروه و دهگلان در اقليم سرد 1 قرار گرفته اند.

مدير عامل شركت گاز استان كردستان درباره حداقل مصارف اقليم ها چنين گفت: در فصل سرد سال از پانزدهم آبان ماه تا پانزدهم فروردين هرسال در اقليم سرد 2 مصرف تا 250 متر مكعب با كمترين نرخ گاز بهاء محاسبه و اين اقدام در اقليم سرد 1 تا 300 متر مكعب مي باشد كه به علت شيوع ويروس كرونا و در جهت رفاه مشتركين و بهره مندي بيشتر آنان از يارانه پرداختي در مصرف گاز و كاهش هزينه ها ، در سال جاري يك ماه به فصل سرد اضافه شده است .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =