۱۷ کشور دنیا در مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان در ارومیه حضور می یابند

شناسهٔ خبر: 179FA1D6 -
رییس فدراسیون کبدی گفت: ۱۷ کشور دنیا در مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهانی به میزبانی شهر ارومیه حضور می یابند که البته امکان افزایش این رقم به ۲۰ تیم وجود دارد.

به گزارش هاناخبر ، عباس ابرسجی روز شنبه در جلسه شورای ورزش آذربایجان‌غربی که با موضوع هماهنگی برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان برگزار شد، افزود: این مسابقات، اوایل اسفند امسال برگزار می شود و حدود ۴۰۰ میهمان در آن حضور می یابند.

وی اضافه کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان، اجلاس انتخاباتی کنفدراسیون کبدی آسیا و مجمع عمومی فدراسیون جهانی هم در زمان برگزاری رقابت ها برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون کبدی ادامه داد: در این اجلاس هم، روسای همه فدراسیون های آسیا و جهان حاضر می شوند و از لوگوی جدید فدراسیون بین المللی کبدی هم رونمایی خواهد شد.

ابرسجی در بخش دیگری با قدردانی از نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی درخصوص میزبانی این رقابت ها و همکاری کامل استان در این باره اظهار کرد: هم سرمربی و هم سرپرست تیم ملی جوانان کشورمان اهل این استان هستند و از ۱۲ عضو تیم ملی هم چهار نفر از این استان توانسته اند به تیم ملی جوانان راه یابند.

وی گفت: ۲۷ استان کشور در رشته کبدی فعالیت دارند که از این تعداد، ۱۵ استان بسیار فعال بوده و آذربایجان غربی از جمله استان های بسیار فعال در این عرصه به شمار می رود.

وی افزود: امیدواریم با اهتمامی که در مسوولان استانی به ویژه استاندار آذربایجان‌غربی وجود دارد، میزبانی بسیار خوبی از کبدی کاران جوان جهان داشته باشیم.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین استاندار آذربایجان‌غربی و رییس فدراسیون کبدی کشور امضا شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =