«تپه‌خواری» در سنندج و تهدید عضو شورای شهر به افشاگری

شناسهٔ خبر: 17A3C33E -
عضو شورای شهر سنندج در یادداشتی کوتاه با طرح مسئله تپه‌خواری در نقاطی از این شهر پرداخت.

به گزارش هاناخبر ،سید غریب سجادی، عضو شورای شهر سنندج در یادداشتی کوتاه با طرح مسئله تپه‌خواری در نقاطی از این شهر  نوشت: در صورت ادامه و اصرار بر این روند غیر قانونی به صورت کامل جزئیات و اقدامات انجام شده توسط افراد سود جو در راستای تصرف این تپەها را برای مردم بیان خواهم کرد.
  در یادداشت سجادی آمده است: شهر سنندج از قدیم به شهر هزار تپه مشهور بوده است. ویژگی منحصر به فردی که شورای عالی شهرسازی در اردیبهشت ۱۳۹۶ با مصوبەای استانداری و نهادهای دخیل در حوزه مدیریت شهری را ملزم به ساماندهی, حفظ و احیای تپەها و ... شهر سنندج نموده است.
او در ادامه نوشت: با توجه به ابلاغ این مصوبه به عنوان سندی فرا دست, خرید و فروش و یا ساخت و ساز در اندک اراضی باقی ماندە در تپەهای سطح شهر سنندج توسط هر فرد و ارگانی خلاف قوانین و مصداق بارز "تپه خواری" است.
آن گونه که سجادی به صورت سربسته عیان کرده، تپەهای چون: قوپال(ملا حسین) ، پیرچنار، پیر غریب، کچکه رەش، تپە مشرف بر میدان بهاران ، تپه مشرف بر شهرک زاگرس و بلوار شهدای نیروی انتظامی و... از جمله تپەهایی هستند که در معرض تصرف توسط  افراد و ارگانهای مختلف قرار گرفتەاند که مصداق بارز تصرف اراضی ملی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 5 =