افزون بر ۷۸۰ میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: ۷۸۰ میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال وام در قالب سه هزار و ۹۶۰ فقره از ابتدای سالجاری تاکنون به مددجویان این استان پرداخت شد.

به گزارش هاناخبر ، مجید الهی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳۱۳ فقره تسهیلات به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در بخش اشتغال و خودکفایی و ۷۱۶ فقره تسهیلات به ارزش ۲۵۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در حوزه مسکن و امور مهندسی ساختمان مددجویان پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین یک هزار ۸۴۱ فقره تسهیلات به ارزش ۲۵۰ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال در بخش حمایت و سلامت خانواده، ۱۶۵ فقره تسهیلات به ارزش ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در بخش فرهنگی و همچنین با همکاری بانک مهر ایران، ۹۲۱ فقره وام به ارزش ۱۲۱ میلیارد ریال در بخش حمایت و سلامت خانواده به مددجویان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی کارمزد دریافتی وام های صندوق امداد ولایت را سه درصد اعلام کرد و افزود: این کارمزد تنها یک بار در طول مدت اقساط دریافت می شود و پرداخت تسهیلات در این صندوق با کمترین تشریفات اداری انجام می گیرد.

وی گفت: تجمیع و هدایت منابع سازمانی و ظرفیت های مالی و اعتباری نیکوکاران، گسـترش فرهنگ یاری رساندن به نیازمندان جامعه و همچنین گره گشایی از مشکلات نیازمندان از اهداف راه اندازی صندوق امداد ولایت است.

الهی راد خاطرنشان کرد: این نهاد حمایتی با همکاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اجرای طرح "قرض ماندگار" اقدام به ارائه تسهیلات به نیازمندان از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه خیران و نیکوکاران جهت گره‌گشایی از مشکلات مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر کرده است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =