التزام فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیک به عرضه ۱۱ قلم کالای اساسی طرح

شناسهٔ خبر: 184138FF -
به گفته مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فروشگاه‌هایی که بغیر از کالا‌های تعریف شده این طرح اقدام به عرضه کالا‌های دیگر کنند از شبکه طرح کالابرگ الکترونیک خارج می‌شوند

به گزارش هاناخبر ،

، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ جهت عرضه به خانوارها پیش بینی شده که این اقلام با حجم مشخص و قیمت میانگین  عرضه می‌شود و تا پایان امسال قیمت این کالاها ثابت خواهند ماند.

۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست دبه ۲.۵ کیلویی، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر است که خانواده ها در دهک های اول تا سوم می توانند این اقلام را با قیمت ثابت اعلامی تا پایان امسال از طریق کالابرگ الکترونیکی خریداری کنند.

بر اساس طرح کالا برگ الکترونیکی سه دهک اول تا سوم که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد خمینی(ره) هستند و ماهانه به ازای هر یک از خانوار ۴۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می کنند در صورتی که ۵۰ درصد این مبلغ را از طریق کالابرگ الکترونیکی کالا خرید کنند ۳۰ درصد اعتبار اضافی به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان دریافت می کنند که باید این مبلغ را نیز کالا خریداری کنند.

یکی از مهم‏ترین اهداف این طرح،سلامت تغذیه و تأمین کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‏های مورد نیاز برای هر فرد در دهک های پایین جامعه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =