امیر قربانی در سخنرانی پیش از خطبه ها:

هوانیروز ارتش، قدرتمندترین ناوگان خاورمیانه است

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز ارتش، قدرتمندترین ناوگان خاورمیانه در نوع خود و متعلق به اسلام و نظام است.

به گزارش هاناخبر ،

به نقل از صداوسیما، امیر سرتیپ یوسفعلی قربانی، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با تبریک سالروز عملیات مرصاد و سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه تهران با بیان اینکه هوانیروز از ابتدای انقلاب در رکاب ولایت و امام و رهبری بوده است، گفت: هوانیروز در کردستان توانست پوزه منافقان را به خاک بمالد و در عملیات مرصاد با منافقان به شدت برخورد شد.

وی با اشاره به وحدت مردم در پیروزی انقلاب و همچنین پیروزی در عملیات مرصاد که آخرین عملیات دفاع مقدس بود گفت: نیروهای مسلح و بسیج، همه در کنار هم قرارگرفتند؛ مردم کرمانشاه با چوبدستی به جان منافقین کوردل افتادند و در اینجا منافقین، فکر مردم غیورکرمانشاه را نکرده بودند.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی، نقش محوری در این عملیات داشت،گفت: هوانیروز از سال ۶۸ توانست گورستانی برای منافقین درست کند و امروز، هوانیروز در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و مطیع امر ولایت بودن و ولایت مداری، اساسی ترین اصل کار هوانیروز است.

قربانی گفت: در زلزله کرمانشاه، هوانیروز با اورژانس هوایی کشور در خدمت مردم بودند و اکنون در ۱۷ استان، اورژانس هوایی را پشتیبانی می کنیم.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه هوانیروز متعلق به اسلام است، گفت: در رکاب ولایت،آماده جانفشانی هستیم و اگر قرار است برای ما نقشه بکشند ما برای آنها بازی جنگ انجام می دهیم.

وی افزود: امروز، هوانیروز در آمادگی رزمی، بسیار آماده است و به عنوان یک بازوی قدرتمند برای نظام انجام وظیفه می کند و هر دشمنی بخواهد نگاه چپ به کشور ایران کند، ما آماده ایم.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =